استاندار: هرمزگان آماده بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه ها است


استاندار: هرمزگان آماده بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه ها است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: این استان با در نظرگرفتن تمامی تمهیدهای لازم و همچنین سرعت بسیار مناسب واکسیناسیون برای همه قشرها بویژه دانش آموزان و دانشجویان، آماده بازگشایی مدرسه ها و دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید است.

فریدون همتی روز پنجشنبه در بیانیه ای با تبریک فرا رسیدن اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰-۱۴۰۱) افزود: با توجه به روند مناسب و سرعت واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان، در سال تحصیلی جدید بار دیگر نشاط و شادابی به کلاس‌های درس بازخواهد گشت.

وی بیان داشت: با وجود تعطیلی مدرسه ها و دانشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا در طول بیش از ۱۹ ماه گذشته، اما معلمان مدرسه ها و اساتید دانشگاه‌ها تلاش بسیار خوبی را در راستای تداوم تدریس به دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از شیوه‌های مجازی و آموزش از راه دور داشتند، که قابل تحسین است.

استاندار هرمزگان با تبریک آغاز مدرسه ها به دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش اظهارداشت: هرساله با فرا رسیدن اول مهر و زنگ بازگشایی مدرسه ها، حرکتی نو در مسیر علم آموزی آغاز می‌شود که نشاطی تازه در جامعه رقم می‌زند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۰۵ هزار و ۸۳۰ دانش آموز هرمزگانی در تمامی مقاطع تحصیلی از پایه اول ابتدایی تا پایه دوازدهم متوسطه در استان مشغول به تحصیل می‌شوند و سه هزار و ۵۰۰ مدرسه در قالب ۱۷ هزار و ۵۸۵ کلاس درس نیز پذیرای دانش آموزان در سراسر استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !