فرمانده سپاه شاهرود: توسعه فرهنگ دفاع مقدس برای کشور سازنده است


فرمانده سپاه شاهرود: توسعه فرهنگ دفاع مقدس برای کشور سازنده است

شاهرود- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: امروز بیشتر از گذشته به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار در بین مردم و مسوولان نیاز است تا علاوه بر دستیابی به توسعه در بخش های گوناگون آینده درخشانی برای کشور رقم زده شود.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد خوشقدم روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در دوران دفاع مقدس در سرسرای بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و اخلاص باید برای نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی تبیین شود که این رسالت مهم بر دوش فعالان خبر و رسانه است.

وی با بیان اینکه واقعیت ها ازخودگذشتگی ها و رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس امروز برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسولان انعکاس یابد ، ادامه داد: باید با نگاه بر توان و همت داخلی عرصه های مختلف توسعه و قله های پیشرفت را درنوردید.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هم در این آیین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که هیچ تفکری تا با هنر آمیخته نشود در تاریخ ثبت نخواهد شد ،گفت:قطعه آهنگی برای یادمان دفاع مقدس با عنوان «شهر خون» به خوانندگی «علیرضا افتخاری» و شعری از «مهدی خادمیان» ،تنظیم «فرید قهرمان پور» ساخته شد.

ابوالفضل صادقی نژاد با بیان این که این آهنگ در هفته دفاع مقدس از صداو سیما پخش خواهد شد ، افزود : وحدت مردم شاهرود برای پیگیری امور مثال زدنی است.

معاون فرماندار شاهرود هم در این آیین گفت: ۲ رویداد مهم در ۴۰ سال گذشته محاسبات جهانیان را برهم زد.

علیرضا آشوری افزود: رویداد نخست انقلاب اسلامی و بعد آن دفاع مقدس بودکه نقشه ها ، توطئه ها و دسیسه های استکبار و هم پیمانانش را برهم ریخت.

به گفته وی ، امروز به واسطه برکت دفاع مقدس جوانان ایرانی به حدی از اقتدار رسیده‌اند که در مسایل جهانی و منطقه ای تاثیرگذار و تعیین کننده هستند.

در این آیین از رزمندگان و فعالان رسانه ای دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود با اهدای لوح تجلیل شد.

شهرستان شاهرود در دوران دفاع مقدس ۱۴ هزار تن رزمنده برای دفاع از کیان ایران اسلامی به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرد و بیش از یکهزار و ۱۰۰ شهید در این دوران تقدیم نظام مقدس اسلامی کرد.

در شهرستان شاهرود ۱۹۰ پایگاه بسیج و ۱۲ حوزه محلات فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...