80 واحد تولیدی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه صنایع کوچک حضور دارند


80 واحد تولیدی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه صنایع کوچک حضور دارند

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 80 واحد تولیدی در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان برای حمایت از تولیدات بومی حضور دارند.

داوود شهرکی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از ۳۰ شهریور تا دوم مهر برقرار بوده و زمان بازدید از نمایشگاه برای مراجعه مردم از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در زمینه کانی های غیر فلزی و ساختمانی، محصولاتی شامل بتن آماده، تیرچه صنعتی، درب و پنجره یو پی وی سی، پروفیل آلومینیوم، سوله فلزی، سایبان فلزی، کیسه لمینت شده سیمانی و مبلمان خانگی به نمایش گذاشته شده است.
وی همچنین با اشاره به حضور صنایع نساجی در نمایشگاه ادامه داد: این صنایع شامل پوشاک،لباس نظامی، البسه یکبار مصرف بیمارستانی،توپ و دستکش ورزشی است.
شهرکی با اشاره به فعالیت صنایع غذایی در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط افزود: این صنایع کنسرو ماهی تن، روغن کنجد، حلوا شکری، بسته‌بندی آب آشامیدنی، نوشابه گازدار و بسته بندی حبوبات است.

وی تصریح کرد: همچنین صنایع شیمیایی شامل آب رادیاتور، نایلون و نایلکس، قطعات پلاستیکی و شیلنگ‌های فشار ضعیف و فشار قوی به نمایش گذاشته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا