نخستین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی زاهدان برگزار شد


نخستین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی زاهدان برگزار شد

زاهدان-ایرنا- مسوول سازمان سراج سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی با مشارکت قرارگاه فرهنگی _ اجتماعی محمد رسول الله (ص) و مجمع فعالان بانوان (ایران دخت) استان در زاهدان برگزار شد.

سعید دهنوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح دورهمی دختران انقلابی فضای مجازی، برنامه‌ای صمیمانه برای دیدار و گفت‌‍وگوی هدفمند بانوان در فضای حقیقی بوده که از سوی واحد امور بانوان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی و در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در گام اول این طرح ۲ تا سه نشست با فواصل زمانی ۲۰ روزه در شهر زاهدان برگزار می‌شود تصریح کرد: تبیین ضرورت حضور هدفمند در فضای مجازی، آشنایی با کنشگری فعال در شبکه‌های اجتماعی، انگیزه‌بخشی برای فعالیت برنامه‌ریزی شده و موثر، آشنایی حضوری کاربرانی با گفتمان مشترک، حرکت به سمت تشکیلات سازی در فضای مجازی، آشنایی با وضعیت کنشگری انقلابیون در فضای مجازی استان و شناسایی افراد مستعد در حوزه‌های مختلف برای توانمندسازی نیروها از جمله اهداف این طرح است.
مسوول سازمان سراج سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نشست اول با حضور پوریا خواجه درگی عضو باشگاه فیلم سوره، معاون فرهنگی حوزه هنری استان و فعال رسانه‌ای در حسینیه گلزار شهدای زاهدان برگزار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی