ماجرای برگزاری مراسم ختم برای رزمنده‌ای که هنوز اسیر بود! + فیلم


ماجرای برگزاری مراسم ختم برای رزمنده‌ای که هنوز اسیر بود! + فیلم

برنامه «محاکات» شب گذشته میزبان یکی از رزمندگان دفاع مقدس کشورمان بود که قصه جالبی را تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته برنامه‌ای دیگر از «محاکات» روی آنتن شبکه دو سیما رفت؛ برنامه‌ای که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس میزبان یکی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بود.

«محاکات» شب گذشته علاوه بر سه داور همیشگی خود (فلورا سام، رسول نجفیان و امیرشهاب رضویان) یک داور مهمان هم داشت؛ حامد عسگری به عنوان داور مهمان این برنامه حضور داشت و درباره اینکه آیا قصه مطرح شده در این برنامه قابلیت تبدیل شدن به رمان و قصه را دارد یا نه، نظر داد.

اما ماجرای «محاکات» شب گذشته چه بود؟

شعبان بهمنی آزاده دفاع مقدس، مهمان این قسمت محاکات ویژه آغاز هفته دفاع مقدس بود. سرباز جوانی که به جبهه رفت و اسیر شد. خبر مرگ او را به خانواده‌اش رساندند و جنازه‌ای دیگر به اسم او خاکسپاری شد؛ اما ...

در ادامه، فیلمی از روایت این قصه متفاوت را ببینید:

این رزمنده، در بخش دیگری از گفت و گوی خود با داوران محاکات، از بزرگترین نگرانی خود در دوران دفاع مقدس حرف زد که دعوت می کنیم در ادامه فیلم این بخش صحبت های او را هم بشنوید:

گفتنی است؛ «محاکات» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمد صوفی، هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...