تعبیر خواب اسب سواری: 63 تعبیر خواب مختلف مربوط به اسب سواری


ما هر روز و هر شب خواب‌های مختلفی می‌بینیم. اگر اسبی را در خواب ببینید، این خواب می‌تواند معانی و تعابیر مختلفی داشته باشد. رنگ، اندازه، و نحوه‌ی برقراری ارتباط میان شما و این حیوان حاوی پیام‌های جالبی برای‌تان هستند. پس تعبیر خواب اسب سواری چیست؟ ما در این نوشتار، مجموعه‌ای را از تعابیر مختلف دیدن اسب در خواب برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم. آدم‌ها...

ما هر روز و هر شب خواب‌های مختلفی می‌بینیم. اگر اسبی را در خواب ببینید، این خواب می‌تواند معانی و تعابیر مختلفی داشته باشد. رنگ، اندازه، و نحوه‌ی برقراری ارتباط میان شما و این حیوان حاوی پیام‌های جالبی برای‌تان هستند. پس تعبیر خواب اسب سواری چیست؟ ما در این نوشتار، مجموعه‌ای را از تعابیر مختلف دیدن اسب در خواب برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم.

آدم‌ها همیشه خواب‌‌هایی می‌بینند که ممکن است معانی مختلفی داشته باشند. برخی از این خواب‌ها، که بازتابی از ذهن ناخودآگاه انسان هستند، معنی و تعبیر خاصی به همراه دارند. اسب‌ها حیوانات زیبا و قدرتمندی هستند. آن‌ها در خواب انسان می‌توانند معانی مختلفی داشته باشند؛ این معانی به محتوای خواب و تمایلات شخصی‌تان نسبت به این حیوانات بستگی دارند.

اسب در عالم خواب ممکن است نماد آزادی، انرژی، قدرت، استقامت، بنیه، نیرو، و هم‌چنین، سخت‌کوشی باشد. هم‌چنین، این حیوان نماد انرژی جنسی مردانه و به طور کلی، مردانگی نیز هست. اسب‌های دونده در خواب به عنوان نمادی برای آزادی و رها شدن انرژی سرکوب‌شده شناخته می‌شوند.

اسب‌ها همیشه در همه‌ی فرهنگ‌ها مورد علاقه‌ی انسان‌ها بوده‌اند. ما در مورد آن‌ها می‌نویسیم. درباره‌شان شعر می‌خوانیم. از آن‌ها برای تفریح و کار استفاده می‌کنیم. مثلا تماشای اسب‌های وحشی در منطقه‌ی کامارگ فرانسه از جمله تفریحاتی است که شاید فقط افراد معدودی بتوانند در برنامه‌ی زندگی‌شان قرار دهند.

مهم‌ترین مفاهیمی که اسب‌ها در عالم خواب می‌توانند نمادی برای آن‌ها باشند، عبارت هستند از:

قدرت آزادی و استقلال سخت‌کوشی بازی و سرگرمی

در ادامه، به همه‌ی این مفاهیم اشاره خواهیم کرد، ولی به تعبیر برخی از اتفاقات رایج درباره‌ی اسب‌ها در عالم خواب نیز خواهیم پرداخت؛ از جمله:

اسب‌های سخنگو افتادن از روی اسب شرط‌بندی روی اسب رام کردن اسب سوار شدن روی اسب

ولی در طول این نوشتار، چیزهای دیگری نیز خواهیم گفت!

ما به بیان جنبه‌های مختلفی از مشاهده‌ی اسب در عالم خواب خواهیم پرداخت؛ جنبه‌هایی که شاید باعث شگفتی‌تان شوند – مثلا اسب به عنوان نمادی برای مرگ.

پس اسب‌تان را زین کنید تا ببینیم اسب‌ها چگونه در دنیای وحشی خواب و رویاهای‌مان آزادانه می‌تازند.

۱. اسب‌ به عنوان نماد قدرت

در عالم خواب، اسب‌ها می‌توانند نمادی باشند از این‌که ما چه احساسی نسبت به قدرت داریم – چگونه با آن ارتباط برقرار می‌کنیم و چگونه آن را مهار می‌کنیم. هر چه اسب‌ها در خواب قوی‌تر و سالم‌تر باشند، ارتباط‌مان با قدرت درونی‌مان قوی‌تر و سالم‌تر خواهد بود.

دیدن اسب‌های بیمار در خواب، اسب‌هایی که نمی‌توانند بار روی دوش‌تان را تحمل کنند، یا اسب‌هایی که واژگون شده‌اند، نشانه‌ای از این حقیقت دارد که حال روحی خوبی ندارید یا نمی‌توانید از عهده‌ی نیازهای زندگی‌تان بر بیایید.

هرگز مشاهده‌ی اسب بیمار را در خواب نادیده نگیرید، زیرا این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آن دسته از مشکلات سلامتی باشد که باید به آن‌ها رسیدگی کنید. این مشکلات لزوما جسمی نیستند. اسب بیمار در خواب می‌تواند نمادی از افسردگی یا حتی بیماری‌های روان‌تنی باشد.

بیماری‌های روان‌تنی معمولا با بیماری‌هایی که مربوط به روان‌مان هستند، اشتباه گرفته می‌شوند. هیچ اشتباهی از این خطرناک‌تر نیست. بیماری روان‌تنی در اثر استرس و فشارهایی ایجاد می‌شود که آن‌قدر شدید هستند که به شکل مشکلات جسمی بروز می‌کنند.

دیدن خواب اسب مریض به معنی تخلیه شدن نیروی‌تان است. یافتن محل دقیق تخلیه‌ی این نیرو در وجودتان می‌تواند در بازیابی نیرو و سلامتی به شما کمک کند.

۲. اسب در خواب به عنوان نمادی برای آزادی و استقلال

مشاهده‌ی اسب‌های وحشی در خواب که در مراتع یا در کنار ساحل در حال دویدن هستند، نشانه‌ی کاملا مثبتی است. دیدن خواب اسب‌های وحشی می‌تواند نمادی برای تمایل‌مان به استقلال یا تایید این حقیقت باشد که ما به سطحی از موفقیت رسیده‌ایم که پیش‌تر تصورش را هم نمی‌کردیم.

گاهی اوقات، وقتی احساس می‌کنیم گرفتار وضعیت‌های زندگی شده‌ایم، خواب اسب‌های وحشی جزء آن دسته از خواب‌هایی می‌شوند که به آن‌ها “‌تحقق آرزوها‌”‌ می‌گوییم. خواب‌های “‌تحقق آرزوها‌”‌ وقتی به سراغ‌مان می‌آیند که ناامیدانه چیزی را طلب می‌کنیم، ولی احساس می‌کنیم در عالم بیداری نمی‌توانیم به آن برسیم.

گاهی اوقات، شاید از لحاظ منطقی امکان تحقق اهداف برای‌تان وجود نداشته باشد، ولی گاهی اوقات نیز تنها مانع میان شما و آرزوهای‌تان خودتان هستید. صادق بودن با خود بسیار مهم و ضروری است. باید از خودتان بپرسید آیا چیزی که به دنبال‌اش هستید، واقعا دست‌یافتنی است یا صرفا خودتان را از ترس پذیرش تعهد یا فقدان مسئولیت‌پذیری محدود کرده‌اید.

۳. اسب در خواب به عنوان نمادی برای سخت‌کوشی

اسب‌ها در عالم خواب می‌توانند نمادی برای انجام کارهای سخت نیز باشند؛ مثل انرژی و تلاشی که صرف انجام مشاغل، بهبود روابط، یا کارهای خلاقانه می‌کنیم.

تعبیر خواب اسب به عنوان نشانه‌ای برای سخت‌کوشی و پشتکار در انجام کارهای‌مان می‌تواند مفید باشد، ولی باید بدانیم سخت‌کوشی با تلاش بیش از اندازه و فرسایشی متفاوت است. اصطلاح “‌مثل اسب کار کردن‌”‌ یا عرق ریختن نشانه‌ها و سرنخ‌های خاصی به ما می‌دهند.

مثل اسب کار کردن و عرق ریختن برای انسان‌ها استفاده می‌شود، ولی باید به خاطر داشته باشید، انسان‌ها نیز مثل اسب‌ها، پس از دویدن و تلاش زیاد، نیاز به سرد شدن و آرامش یافتن دارند. اصطلاحا “‌خرکاری کردن‌”‌ یا مثل اسب کار کردن – یعنی سواری سخت از اسب گرفتن تا حدی که عرق اسب در بیاید، بدون آن‌که اجازه‌ی راه رفتن به حیوان داده شود، سپس، کمی آب دادن به اسب، قشو کردن، و باز گرداندن آن به اصطبل – دستورالعملی است که برای انسان‌ها به یک فاجعه منجر می‌شود.

عدم مراقبت مناسب از اسب‌ها باعث آسیب رساندن به آن می‌شود – درست مثل انسان‌ها. ایجاد تعادل مناسب میان سخت‌کوشی و استراحت از اهمیت زیادی برخوردار است.

همین مسئله نظرمان را به تعبیر دیگری از خواب اسب جلب می‌کند؛ اسب‌ها به عنوان نمادی برای سرگرمی.

۴. اسب‌ها به عنوان نمادی برای سرگرمی و بازی

در زبان انگلیسی اصطلاحاتی درباره‌ی اسب وجود دارند که به معنی شلوغ‌بازی و انجام بازی‌ها و فعالیت‌های بی‌ملاحظه، پر سروصدا، و خطرناک هستند. این نشان می‌دهد، اسب علی‌رغم نجابت‌اش می‌تواند نماد سرگرمی و تفریح، و بعضا انجام کارهای غیرمعقول، نیز باشد.

برای تعبیر همه‌ی خواب‌ها لزوما نباید به دنبال نمادشناسی دقیق بگردیم. ولی اسب‌ها در عالم خواب می‌توانند صرفا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشند که لازم است مدتی دست از سخت‌کوشی بردارید و فارغ از مسائل جدی زندگی، به استراحت و انجام تفریحات و بازی‌های سرگرم‌کننده بپردازید. گاهی اوقات لازم با صدای بلند بخندید، قید و بندهای‌تان را رها کنید، مهار زندگی‌تان را کمی شل کنید و آزادانه در یک دشت وسیع با نهایت سرعت بدوید!

تعبیر خواب اسب بر اساس رنگ
رنگ اسب تعبیر خواب
سفید اسب سفید در خواب ترکیبی از قدرت این حیوان و پاکی رنگ سفید، و نمادی از قدرت و کمال است. هم‌چنین، اسب سفید نماد غلبه بر موانع و شکست دادن تاریکی و افکار منفی است.
سیاه اسب سیاه در عالم خواب می‌تواند نماد دنیای اسرارآمیز ضمیر ناخودآگاه‌مان و هم‌چنین، نمادی برای سایه‌ی کهن‌الگو باشد.
قهوه‌ای قهوه‌ای رنگ ثبات، آرامش، و سکونت است. اسب‌های قهوه‌ای در عالم خواب می‌توانند نماد احساس امنیت و آرامش در روابط‌مان در منزل و حتی نشان‌دهنده‌ی آرامش درونی‌مان باشند.
خاکستری اسب خاکستری در عالم خواب نمادی مشابه‌ی اسب سفید است؛ یعنی تعبیر مشابه‌ای برای هر دو رنگ وجود دارد. با وجود این، اسب خاکستری خرد بیش‌تری دارد و اسب سفید نیز قدرت بیش‌تر.
سیاه و سفید اسب سیاه و سفید در عالم خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی طرز تفکر “‌سیاه و سفید‌”‌ یا “‌همه یا هیچ‌”‌ باشد. با این‌که دیدن دنیای اطراف با نگاه سیاه و سفید لزوما بد نیست، بهتر است به این موضوع فکر کنیم که آیا چنین کار همیشه می‌تواند برای‌مان مفید باشد؛ بنابراین، باید تلاش کنیم به مرور زمان انعطاف‌پذیری بیش‌تری به خرج بدهیم.
خال‌خالی یا چند رنگ بر خلاف اسب سیاه و سفید در خواب نشان‌دهنده‌ی طرز فکر “‌همه یا هیچ‌”‌ است، اسب چند رنگ در خواب نشان‌دهنده‌ی قدرت خلاقیت و نبوغ در کار است. با وجود این، بهتر است به خاطر بسپاریم، گاهی اوقات دوری از پیچیدگی‌ها و مهار کردن استعدادهای‌ سرکش‌مان با نظم و انضباط نتایج بهتری برای‌مان رقم خواهند زد.

۵. اسب در خواب به عنوان نماد مرگ

کارل یونگ، روان‌پزشک سوئیسی و بنیانگذار روانشناسی تحلیلی مدرن، معتقد بود اسب‌ها در خواب نماد انرژی زندگی‌مان هستند. از این رو، دیدن اسب‌هایی در عالم خواب که حال خوبی ندارند، نماد بیماری در عالم بیداری‌مان هستند.

مشاهده‌ی اسب‌هایی در خواب که بی‌حال هستند و روی زمین افتاده‌اند – و مثلا به سختی می‌توانند پاهای‌شان را تکان بدهند – یا به نوعی بسیار خسته به نظر می‌رسند، می‌تواند نماد مرگی قریب‌الوقوع باشد که در برخی جنبه‌های زندگی‌مان رخ خواهد داد.

مرگ، به عنوان یک نماد، همیشه چیز بدی نیست. گاهی اوقات، لازم است بگذاریم برخی از جنبه‌های زندگی‌مان که با آن‌ها شناخته می‌شویم، بمیرند و از بین بروند. چرا؟ زیرا گاهی اوقات جنبه‌هایی که با آن‌ها شناخته می‌شویم، خودِ حقیقی‌مان نیستند.

متاسفانه، تا آن‌جا که به اسب‌ها مربوط می‌شود، این مسئله معمولا شامل آن‌ها نمی‌شود. به طور کلی، اسب‌ها نماد سلامتی، نیرومندی، و انرژی هستند. وقتی اسب‌ها در خواب انسان می‌میرند، معمولا به این معنی است که چیزی را از دست خواهیم داد که به ما زندگی بخشیده است.

۶. تعبیر خواب اسب سخنگو

دیدن یک حیوان سخنگو در عالم خواب، به طور خاص توجه‌مان را جلب می‌کند؛ زیرا حیوانات در واقع با ضمیر ناخودآگاه‌مان سخن می‌گویند. در خواب‌های مربوط به حیوان سخنگو، ضمیر ناخودآگاه نه تنها از طریق تصاویر، بلکه با واژگان نیز مورد خطاب قرار می‌گیرد.

اسب سخنگو در عالم خواب ممکن است نماد صداهای درون خودمان باشد. دیدن خواب اسب سخنگو ممکن است به این معنی باشد که ما صداهای درون‌مان را بازیابی کرده‌ایم و دانش خود را به عنوان منبعی معتبر، مفید، و باارزش پذیرفته‌ایم.

هم‌چنین، اسب سخنگو در عالم خواب ممکن است از واژگانی استفاده کند که پیامی دقیقا متضاد به ما برساند؛ این‌که احساس می‌کنیم آدم‌ خشنی هستیم، و نمی‌توانیم خود و هیجان‌های خود را بیان کنیم.

۷. تعبیر خواب سقوط از روی اسب

برخی از دستورالعمل‌های تعبیر خواب افتادن از روی اسب را نشانه‌ی بدی می‌دانند که از سقوط مشابه‌ای در عالم بیداری و در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

ما نمی‌خواهیم چنین تعبیری را برای این خواب بیان کنیم.

افتادن از روی اسب در عالم خواب صرفا نماد عادت کردن به چیزی است که آشنایی چندانی با آن نداریم. هیچ‌کس بدون افتادن از روی اسب نمی‌تواند اسب سواری یاد بگیرد. تمام آن‌هایی که اسب سواری آموخته‌اند، بارها از روی اسب به پایین سقوط کرده‌اند. و در هر دفعه، روی پای‌شان ایستاده‌اند و مجددا سوار اسب شده‌اند!

افتادن از روی اسب در عالم خواب در واقع، کنایه از ذات سخت‌کوش و روحیه‌ی ماجراجو دارد. این خواب نشان‌دهنده‌ی جسارت امتحان کارهای جدید و ناشناخته است؛ جسارتی که باعث می‌شود با قدرت به جنگ ناشناخته‌ها بروید تا این‌که بتوانید آن را به بخشی از زندگی‌تان تبدیل کنید؛ یعنی بتوانید آن را رام کنید و سوارش شوید.

۸. تعبیر خواب شرط‌‌بندی روی اسب

اسب‌ها به طرز باورنکردنی حیواناتی شهودی هستند. به همین خاطر، آن‌ها می‌توانند بازتاب طبیعت شهودی ما نیز باشند.

شرط‌بندی روی اسب در عالم خواب نه تنها می‌تواند نماد طبیعت شهودی‌مان باشد، بلکه نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در نهایت، به نقطه‌ای می‌رسیم که در آن‌ها به بینش و مشاهدات خود اعتماد خواهیم کرد – آن‌قدر از آن مطمئن خواهیم شد که حاضر می‌شویم روی آن شرط ببندیم!

هم‌چنین، شرط‌بندی روی اسب در عالم خواب نشان می‌دهد، ما با تصمیم‌گیری‌های‌مان در عالم بیداری می‌توانیم در مسیر درست قدم برداریم. به این موضوع فکر کنید. ما روی بازنده‌ها شرط نمی‌بندیم؛ ما روی برنده‌ها یا دست‌کم روی آن‌هایی شرط می‌بندیم که به برنده شدن‌شان باور داریم. شرط‌بندی روی اسب‌ها در عالم خواب می‌تواند به این معنی باشد که در نهایت، ما خودمان را یک برنده می‌دانیم و می‌خواهیم روی خودمان شرط ببندیم.

۹. تعبیر خواب زین کردن اسب

در عالم بیداری، زین کردن اسب به معنی آماده شدن برای سواری است و در عالم خواب نیز همین معنی و مفهوم را دارد.

زین کردن اسب در خواب به این معنی است که ما خودمان را برای زندگی آماده می‌کنیم. ما کارهای‌مان را با پشتکار و دقت انجام داده‌ایم، و یاد گرفته‌ایم ذهن و هیجان‌های‌مان را کنترل کنیم، و اکنون، بالاخره، آماده‌ی مقابله با هر مسئله هستیم و از تمام آموخته‌های‌مان برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنیم.

۱۰. تعبیر خواب رام کردن اسب

رام کردن یک حیوان در عالم خواب به این معنی است که ما به دنبال کنترل جنبه‌هایی از وجودمان هستیم که در صورت رها کردن‌شان، از دست‌مان خارج می‌شوند؛ ما می‌‌خواهیم به آن‌ها نظم ببخشیم یا بر غلبه بر جنبه‌های منفی آن تمرکز کنیم. رام کردن یک حیوان به معنی حفظ تمام خصوصیات خوب آن حیوان بدون از دست رفتن جنبه‌های غریزی ارزشمند آن است.

اسب به عنوان یک حیوان شهودی، نماد ضمیر ناخودآگاه است؛‌ بنابراین، رام کردن یک اسب در عالم خواب می‌تواند به معنی نزدیک شدن به ناخودآگاه‌مان، مواجهه با محتویات آن، و ادغام کردن آن با وجود خودمان باشد – نه این‌که در عوض، سعی کنیم آن را از خودمان دور کنیم.

رام کردن اسب در عالم خواب به این معنی است که ما کنترل خود را در زندگی به دست گرفته‌ایم، نه این‌که آن را به وسیله‌ی یک نیروی ناشناخته به جلو پیش ببریم.

۱۱. تعبیر خواب اسب سواری

اسب سواری در عالم خواب بسته به کیفیت و شرایط آن، می‌تواند تعابیر مختلفی داشته باشد.

اگر در عالم خواب، اسب سواری فوق‌العاده‌ای داشته باشید، به طوری که شما و اسب مثل یک موجود واحد در حال حرکت باشید، این خواب دارای تعبیری مثبت و شگفت‌انگیز است. اسب سواری با این کیفیت به این معنی است که شما فرمان هیجان‌ها، غرایز، و شهود خود را به دست گرفته‌اید و به ضمیر ناخودآگاه‌تان نزدیک هستید.

با وجود این، اگر کنترل اسبی که بر آن سوار هستید، برای‌تان دشوار است، و آن اسب تلاش می‌کند شما را به زمین بزند، یا این‌که هر جا بخواهد به همراه خود ببرد، این خواب نشان‌دهنده‌ی رابطه‌ی مشابه‌ای میان شما و روان‌تان در عالم بیداری است.

اسب سواری همیشه نوعی روش حمل‌ونقل بوده است؛ اسب سواری در عالم خواب نیز نمادی است از احساسات‌تان درباره‌ی تکمیل چیزهای مهمی در زندگی، به تنهایی سفر کردن، و تحقق اهداف و جاه‌طلبی‌های‌تان. رویدادهایی که هنگام اسب سواری برای‌تان رخ می‌دهد، بینش‌تان را درباره‌ی موقعیت فعلی‌تان در سفر زندگی بیش‌تر می‌کنند.

برای مثال، یک اسب سواری چهار نعل طولانی و هیجان‌انگیز در عالم خواب نماد حرکتی سریع و موثر به سمت اهداف‌تان است. افتادن از روی اسب در حین اسب سواری نشان‌دهنده‌ی مانعی است که شما را از رسیدن به اهداف‌تان باز می‌دارد، یا حتی ترسی که به شما می‌گوید برای تحقق اهداف‌تان آن‌قدر قوی نیستید.

هم‌چنین، اسب سواری در عالم خواب می‌تواند نشانه‌ای از زندگی جنسی‌تان باشد. اسب سواری بدون احتیاط و پرخطر در عالم خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که شما عاشق هیجان بیش‌تری در زندگی جنسی‌تان هستید و به طور ناخودآگاه به دنبال عشق می‌گردید یا شخص خاصی را طلب می‌کنید. اگر در عالم خواب در حال اسب سواری نگران افتادن از روی اسب هستید، به این معنی است که زندگی جنسی‌تان مهار شده است و نگران لغزش خودتان هستید.

هر گاه در خواب ببینید سوار بر چیزی هستید، باید سعی کنید متوجه شوید آن حیوان یا وسیله نماد چه چیزهایی می‌تواند باشد. اسب در زندگی شما نشان‌دهنده‌ی چه چیزهایی است؟ آیا از اسب سواری لذت می‌روید یا می‌خواهید از اسب پایین بیایید؟

۱۲. تعبیر خواب سوار شدن بر اسب سفید

اگر در خواب ببینید روی اسب سفیدی سوار هستید، این خواب نشانه‌ی خوبی است که به شما می‌گوید روابط‌ خوبی با دوستان‌تان خواهید داشت. هم‌چنین، این خواب نشان‌دهنده‌ی تمایل شما به تحسین و تمجید دوستان‌تان است.

۱۳. تعبیر خواب اسب زیبا

اگر در عالم خواب به تماشای یک یا چند اسب زیبا نشسته بودید، چنین خوابی نشانه‌ی بسیار خوبی از موفقیت و کامیابی است.

۱۴. تعبیر خواب رد شدن از رودخانه سوار بر اسب

اگر در عالم خواب سوار بر اسب از یک رودخانه رد شده‌اید، این خواب نشانه‌ای از موفقیت در برنامه‌های‌تان به همراه دارد. البته، چنین تعبیری فقط در صورتی محقق می‌شود که به طور کامل از یک طرف رود به طرف دیگر آن رفته باشید.

۱۵. تعبیر خواب رد شدن از جریان شدید آب یا سیل سوار بر اسب

رد شدن از جریان آب یا سیل، سوار بر اسب، در عالم خواب نشانه‌ی خوبی است که بیانگر توانایی‌های‌تان در غلبه بر موانعی است که از رسیدن‌تان به موفقیت جلوگیری می‌کنند. این خواب هم‌چنین، نشان‌دهنده‌ی شانس و موفقیت در برنامه‌های‌تان نیز هست.

فقط باید به این نکته دقت کنید که آب جاری باید شفاف باشد، نه کدر؛ در غیر این صورت، این خواب به معنی بروز مشکلات و سختی‌ها خواهد بود. اگر نتوانید به خوبی از روی سیل رد شوید، احتمالا قادر نخواهید بود به اهداف‌تان برسید.

۱۶. تعبیر خواب لگد خوردن از اسب

اگر در خواب ببینید اسبی که بر آن سوار هستید، شما را از زین خود به پایین پرت کرده یا به شما لگد زده است، این خواب نشانه‌ی خوبی نیست و بیانگر آغاز دوره‌ای سخت و پر از اندوه در زندگی‌تان است.

هم‌چنین، این خواب نشانه‌ای از ضعف و بیماری در آینده‌ی نزدیک است.

به علاوه، این خواب ممکن است نشانه‌ای از درگیری با حریفان، و هم‌چنین، شکست خوردن از آن‌ها نیز باشد.

در نهایت، این خواب به معنی عدم توانایی‌تان در انجام برخی از وظایف و پروژه‌های‌تان نیز هست.

۱۷. تعبیر خواب تلاش برای سوار شدن بر اسب وحشی

اگر در عالم خواب سعی کنید بر روی یک اسب وحشی سوار شوید، این خواب نشانه‌ای از موانع بزرگی است که جلوی راه‌تان سبز می‌شوند. شاید می‌‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید، مثلا یک پروژه‌ی جدید یا یک سرمایه‌گذاری بر کسب و کار جدید، یا قرار است به هدفی برسید که مدت‌ها برای آن تلاش کرده‌اید، ولی احتمالا در این مسیر با مشکلات بزرگی برخورد می‌کنید که غلبه بر آن‌ها برای‌تان دشوار خواهد بود.

۱۸. تعبیر خواب یک اسب کثیف

اگر اسبی آلوده و ضعیف در عالم خواب دیده‌اید، این خواب می‌تواند نشانه‌ای از ناامیدی از یک رابطه‌ی نزدیک باشد. این خواب به شما هشدار می‌دهد که احتیاط کنید، زیرا یکی از نزدیکان‌تان تلاش می‌کند شما را با روش‌هایی فریب دهد، و اگر شما چنین اجازه‌ای به وی بدهید، شاید حتی موفق شود.

۱۹. تعبیر خواب اسب مرده یا آسیب‌دیده

دیدن اسب مرده یا آسیب‌دیده‌ در خواب نشانه‌ای بد است. این خواب نشان‌دهنده‌ی دریافت برخی اخبار ناامیدکننده در مورد مسئله‌ی بسیار مهمی است که برای رسیدن به آن تلاش‌های زیادی انجام داده‌اید.

۲۰. تعبیر خواب شرکت کردن در مسابقه‌ی اسب سواری

دیدن خواب شرکت کردن در یک مسابقه‌ی اسب سواری نشانه‌ی خوبی است که بیانگر خوش‌شانسی و موفقیت‌تان در برنامه‌ها و پروژه‌های فعلی و آینده‌تان است.

۲۱. تعبیر خواب تماشای دویدن اسب در مسابقه

تماشای دویدن اسب در مسابقه در عالم خواب نشانه‌ای از سختی‌هایی است که یکی از دوستان‌تان شاید هم‌اکنون با آن‌ها مواجه شده باشد. شاید دوست‌تان به کمک شما نیاز داشته باشد؛ بنابراین، فکر کنید کدام‌یک از دوستان‌تان به کمک نیاز دارد، و نهایت تلاش‌تان را برای کمک به وی در غلبه بر وضعیتی که در آن گرفتار است، انجام دهید.

۲۲. تعبیر خواب سوار بر اسب بدون زین

مشاهده‌ی سوارکاری روی اسبی بدون زین شاید نشانه‌ی خوبی نباشد. این خواب نشان‌دهنده‌ی مواجهه با مشکلاتی در آینده‌ی نزدیک است که خوشبختانه قادر خواهید بود بر آن‌ها غلبه کنید. هم‌چنین، این خواب نشان می‌دهد دوستان‌‌تان در غلبه بر چنین موانعی به شما کمک می‌کنند و در نهایت، تلاش‌‌های‌تان به ثمر خواهند نشست.

۲۳. تعبیر خواب سوار شدن بر اسب سیاه (برای زنان)

اگر در خواب ببینید روی اسبی سیاه نشسته‌اید، این خواب نشان می‌دهد آرزوهای‌تان به شکلی غیرمنتظره، در اثر اتفاقات عجیب یا صرفا خوش‌شانسی، برآورده می‌شوند. این خواب نشان می‌دهد آرزوهای‌تان به زودی محقق می‌شوند، ولی نه با تلاش‌های خودتان.

۲۴. تعبیر خواب اسب سواری به همراه همسر یا دوست (برای زنان)

اگر در خواب با همراه همسر یا دوست‌تان سوار بر اسبی باشید، این خواب معمولا نشانه‌ای خوبی به همراه خواهد داشت؛ احتمالا مورد توجه فردی خوش‌ظاهر و موفق قرار خواهید گرفت که شما را تحسین می‌کند. گاهی اوقات این خواب به این معنی است که شما تحسین‌کنندگان متعددی خواهید داشت.

۲۵. تعبیر خواب گله‌ی اسب در حال چرا

مشاهده‌ی گله‌ای از اسب‌ها که با آرامش در یک دشت در حال چرا هستند، خواب خوبی است که نشان می‌دهد سرمایه‌ی گذاری موفقی در کسب و کار‌تان خواهید داشت. این خواب هم‌چنین نشان‌دهنده‌ی پشتیبانی شرکای کسب و کاری‌تان هست.

این خواب نشانه‌ای از موفقیت در کاری است که هم‌اکنون در حال پیگیری یا انجام‌اش هستید.

۲۶. تعبیر خواب تماشای فردی در حال فروختن یک اسب

اگر در خواب ببینید فردی در حال فروش یک اسب است، چنین خوابی نشانه‌ای از معاملات کسب و کاری پرخطر و نامعلومی است که در نهایت، برای‌تان سودآور خواهند بود و ثروت زیادی برای‌تان به همراه خواهند داشت.

۲۷. تعبیر خواب فروختن چندین اسب و نگه داشتن بهترین‌شان برای خود

اگر خواب ببینید اسب‌هایی را می‌فروشید، ولی بهترین اسب را برای خودتان نگه می‌دارید، چنین خواب معمولا نشانه‌ی بسیار خوبی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی توانایی‌تان در انتخاب گزینه‌های درست و تصمیم‌گیری‌های خوب است. به همین خاطر نیز کارهای‌تان همیشه با موفقیت به انجام می‌رسند. رویکرد محتاطانه‌تان شما را از ارتکاب خطاهای غیرضروری مصون می‌دارد.

۲۸. تعبیر خواب خریدن یک اسب

اگر در خواب ببینید اسبی خریده‌اید، ولی متوجه شوید فروشنده سرتان را کلاه گذاشته است، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است نشان‌دهنده‌ی ضررهای مالی در آینده‌ی نزدیک باشد.

۲۹. تعبیر خواب پایین آمدن از روی اسب

اگر در عالم خواب ببینید از روی اسبی پایین آمده‌اید، این خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی برخی تغییرات منفی در زندگی‌تان در آینده‌ی نزدیک باشد. شاید مجبور شوید راه جدیدی را پیش بگیرید که مورد رضایت‌تان نیست.

۳۰. تعبیر خواب اسب سواری به همراه سایر سوارکاران

اگر در خواب ببینید در حال اسب سواری هستید و سایرین نیز با اسب به دنبال‌تان می‌آیند، این خواب می‌توانند نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که اخباری را که مدت‌ها است منتظرشان بوده‌اید، دریافت خواهید کرد.

۳۱. تعبیر خواب تیمار کردن اسب

اگر در خواب ببینید اسبی را تیمار می‌کنید یا به هر طریق از اسبی مراقبت می‌کنید، این خواب نشانه‌ی خوبی است که به شما می‌گوید، با شخصی ملاقات می‌کنید که در نهایت به یکی از بهترین دوستان‌تان تبدیل خواهد شد. این خواب نشان‌دهنده‌ی یک رابطه‌ی مهم و جدید با یک فرد است.

۳۲. تعبیر خواب اسبی که نمی‌توانید کنترل‌اش کنید

اگر خواب اسبی را ببینید که نمی‌توانید کنترل‌اش کنید یا سوارش شوید، این خواب نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب نشان می‌دهد شما گام‌های نادرستی بر خواهید داشت یا در موقعیتی که حریفان‌تان علیه شما مبارزه می‌کنند، واکنش خوبی نشان نخواهید داد. شما به خاطر رفتار نامناسب‌تان ممکن است قادر نباشید برخی از اهداف یا پروژه‌های کنونی‌تان را محقق کنید.

۳۳. تعبیر خواب زدن یک اسب

اگر در خواب ببینید به اسبی ضربه می‌زنید، این خواب نشانه‌ی خوبی نیست. شاید این خواب نشان می‌دهد شما رفتار نادرستی با فردی خواهید داشت که بسیار به شما نزدیک است. این خواب به شما هشدار می‌دهد در آینده‌ی نزدیک به خاطر رفتار بی‌ملاحظه‌تان، آن را فرد از دست خواهید داد.

۳۴. تعبیر خواب اسب خشن و تهاجمی

اگر در خواب در حال تماشا یا تلاش برای سوار شدن بر یک اسب خشن و تهاجمی باشید، باید بدانید این خواب نشانه‌ی خوبی همراه ندارد. این خواب به شما هشدار می‌دهد در رانندگی بسیار بااحتیاط عمل کنید، زیرا به احتمال زیاد درگیری یک تصادف خواهید شد. شاید حتی بهتر باشد برخی از مسافرت‌ها یا قرار ملاقات‌های‌تان را در آینده‌ی نزدیک کنسل کنید.

۳۵. تعبیر خواب یک اسب خسته و فرسوده

اگر اسب فرسوده‌ای را در خواب ببینید، این خواب نشان‌دهنده‌ی کارهای سخت و مسئولیت‌های زیاد در روزهای پیش رو است. برای انجام این کارها باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید، بنابراین، بهتر است به خوبی آماده باشید. احتمالا بسیار خسته خواهید شد، ولی با موفقیت از عهده‌ی تمام وظایف‌تان بر خواهید آمد.

۳۶. تعبیر خواب غذا دادن به اسب با دست

اگر در خواب ببینید با دست به اسبی غذا می‌دهید، این خواب نشان‌دهنده‌ی مشغولیت ذهنی‌تان برای مراقبت از سایرین است. شما به یکی از نزدیکان‌تان که به یاری شما نیاز دارد، کمک خواهید کرد.

۳۷. تعبیر خواب پیدا کردن یک نعل اسب

اگر نعل اسبی در عالم خواب پیدا کرده‌اید، این خواب نشانه‌ی خوش‌شانسی و بخت بالای شما است. این خواب نشان‌دهنده‌ی یک شانس غیرمنتظره در یک موقعیت خطیر است. این خواب، به خصوص برای زنان، نشانه‌ی بسیار خوبی است که به آن‌ها می‌گوید، احتمالا در آینده‌ی نزدیک همسر بسیار خوب و مهربانی پیدا خواهند کرد. این خواب هم‌چنین، نشان‌دهنده‌ی شروع رابطه‌ با فردی است که احتمالا به همسر رویاهای‌تان تبدیل خواهد شد.

۳۸. تعبیر خواب اسبی که آزادانه می‌دود

اگر در خواب ببینید اسبی آزادانه می‌دود، این خواب نشانه‌ای خوبی است که شادی و آزادی برای‌تان به همراه دارد. این خواب به شما می‌گوید، روزهایی خوبی در زندگی انتظارتان را می‌کشند. شاید برخی از آرزوهای‌‌تان به زودی برآورده شوند.

۳۹. تعبیر خواب گرفتن یک اسب

گرفتن یک اسب برای سوارکاری یا مهار کردن آن در خواب نشان‌دهنده‌ی بهبود وضعیت کسب و کاری در جامعه و کامیابی افراد جامعه است. البته، اگر اسب بتواند از دست‌تان فرار کنید، این خواب نشانه‌ی خوبی نخواهد بود.

۴۰. تعبیر خواب اسب بارکش

مشاهده‌ی اسب‌های بارکش که به گاوآهن یا کالسکه متصل هستند یا سواری بر آن‌ها در خواب می‌تواند نشانه‌ای از تلاش شما برای پیشرفت باشد. برای رسیدن به موفقیت، باید همه چیز را در زندگی‌تان به همان شکل که هستند، بپذیرید – البته اگر تغییر دادن‌شان برای شما ممکن نباشد. شاید چالش‌هایی بر سر راه‌تان ایجاد شوند. اسب سواری می‌تواند نماد تمایل جنسی یا جایگاه برتر شما باشد. از سویی دیگر، این خواب می‌تواند به معنی عدم صداقت شما و تلاش‌تان برای رسیدن به موفقیت با روش‌های فریبکارانه و نادرست باشد. بالا رفتن از کوه سوار بر اسب و سقوط از آن در عالم خواب می‌تواند به معنی یک شانس بزرگ در زندگی‌تان باشد – البته اگر بتوانید تا بالای کوه بروید. این خواب نماد چالش‌هایی است که برای رسیدن به نوک قله باید بر آن‌ها غلبه کنید. وقتی شما به همراه اسب به بالای کوه برسید، یعنی به سعادتی نامحدود رسیده‌اید. این سعادت لزوما به معنی پول نیست، بلکه می‌تواند به صورت ترفیع درجه یا شغل جدید با مسئولیت‌های بیش‌تر باشد.

۴۱. تعبیر خواب حرف زدن با اسب

حرف زدن با اسب در عالم خواب نشانه‌ی درک آگاهی درونی‌تان است. صحبت کردن با یک اسب آبی‌رنگ به این معنی است که غمی در راه است. چه کسی به کمک نیاز دارد؟ آیا خودِ شما؟ شاید نمی‌دانید چگونه باید به خودتان کمک کنید. صحبت کردن با یک اسب سیاه در عالم خواب به این معنی است که ضمیر ناخودآگاه‌تان تلاش می‌کند شما را بیدار کند. به ندای درون‌تان گوش دهید.

۴۲. تعبیر خواب قرار گرفتن یک اسب سر راه‌تان

اسب به این دلیل در عالم خواب سر راه‌تان قرار می‌گیرد که کمک‌تان کند در مسیر درست قدم بردارید. اسب به شما نشان می‌دهد چگونه بر موانع روزمره‌ی زندگی‌تان غلبه کنید. این حیوان وفادارانه کنار راه می‌رود تا راه درست را نشان‌تان بدهد.

از خودتان بپرسید

آیا اسب همان حیوان معنوی درون‌تان است که تلاش می‌کنید پیام پنهانی را به شما برساند؟ با چه ماجرایی و چگونه یک اسب سر راه‌تان قرار گرفت؟ آیا آن اسب در کنترل‌تان بود یا آزادانه و با سرکشی از دست‌تان می‌گریخت؟ آیا جنبه‌ای از آن اسب توجه‌تان را جلب کرد که بازتابی از درون‌تان باشد؟ آیا هدف و جاه‌طلبی‌تان در کنترل شما هستند یا خیر؟

۴۳. تعبیر خواب گاز گرفته شدن توسط اسب

دیدن اسبی در خواب که گاز می‌گیرد، نشان‌دهنده‌ی کیفیت زندگی است. اگر در عالم خواب اسبی دست‌تان را گاز گرفت، یعنی فردی در عالم بیداری به شما حمله خواهد کرد. اگر بیش‌تر از یک اسب شما را گاز گرفتند، این خواب به احساس درون‌تان اشاره می‌کند. آیا احساس می‌کنید سایر آدم‌ها درباره‌ی شما صحبت می‌کنند و شایعه می‌سازند؟ عمل گاز گرفتن اسب در خواب به این معنی است که شما بین سایر آدم‌ها احساس راحتی نمی‌کنید. مشاهده‌ی گاز گرفته شدن دیگران توسط اسب نشان‌دهنده‌ی یک شروع جدید است.

۴۴. تعبیر خواب مدفوع اسب

دیدن مدفوع یا کود حاصل از مدفوع اسب در خواب نشانه‌ی بسیار خوبی است. جا به جا کردن کود اسب با بیل یا حتی بوییدن آن در خواب با ثروت و سعادت در عالم بیداری در ارتباط است. دیدن چنین چیزی در خواب نشان‌دهنده‌ی سلامتی جسمی در زندگی است. بر اساس کتاب‌های باستانی تعبیر خواب، مدفوع اسب با شادی، رضایت، شروع جدید، و بالاتر از همه، با ثروت در ارتباط است. اگر در خواب پوشیده از کود و مدفوع اسب بودید، شروع تازه‌ای را در زندگی‌تان تجربه خواهید کرد به باعث پیشرفت‌تان می‌شوند.

۴۵. تعبیر خواب رابطه‌ی جنسی با اسب

برقراری رابطه‌ی جنسی با اسب در عالم خواب می‌تواند تعبیر نگران‌کننده‌ای داشته باشد. داشتن رابطه‌ی جنسی با اسب در خواب به این معنی است که با شخصی مواجه خواهید شد که هیچ کنترلی بر وی نخواهید داشت. تماشای رابطه‌ی جنسی دیگران با اسب در خواب نشان‌دهنده‌ی شروع یک مسیر معنوی جدید است.

۴۶. تعبیر خواب پرواز کردن اسب

مشاهده‌ی اسبی در حال پرواز در خواب به این معنی است که دیگران می‌خواهند در زندگی از شما سبقت بگیرند. این خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما تلاش می‌کنید از دیگران بالاتر بروید و مبارزه با آن‌ها برای شما دشوار است.

۴۷. تعبیر خواب گم کردن اسب

اگر در عالم خواب اسب‌تان را گم کردید یا نتوانستید آن را پیدا کنید، به این معنی است که در مدیریت دیگران به مشکل بر می‌خورید. اگر در خواب قادر نبودید اسب‌تان را پیدا کنید، یعنی فردی در اطراف‌تان وجود دارد که با شما صادق نیست.

۴۸. تعبیر خواب رکاب اسب

مشاهده‌ی رکاب اسب در عالم خواب تاکیدی است بر نیازتان به اثبات و دفاع از خود در زندگی.

۴۹. تعبیر خواب یک اسب عجیب و غریب

اگر در خواب اسب ناشناسی را ببینید، اسبی که تاکنون آن را ندیده‌اید، یا اسبی که شکل عجیب و غریبی دارد، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما به زودی از یک موقعیت دشوار خلاص می‌شوید. وقت آن فرا رسیده است که خودتان را رها کنید و به سمت جلو حرکت کنید.

۵۰. تعبیر خواب اسب داخل اصطبل

اگر اسبی را در خواب داخل یک اصطبل دیده‌اید، یعنی مرحله‌ی جدیدی از زندگی‌تان را آغاز خواهید کرد. هم‌چنین، این خواب نشان می‌دهد شما در حال فرار کردن از بخشی از گذشته‌ی زندگی‌تان هستید.

۵۱. تعبیر خواب پرش اسب

دیدن اسب‌هایی در حال پرش در خواب نشان‌دهنده‌ی این است که شما صادقانه همه چیز را همان‌گونه که هستند، می‌بینید. این خواب هم‌چنین، نشان می‌دهد شما احساس می‌کنید گرفتار و محصور شده‌اید. مشاهده یا شرکت کردن در مسابقه‌ی پرش با اسب در عالم خواب به این معنی است که شما به خوبی می‌توانید هیجان‌های‌تان را پنهان کنید. شما باید به جایگاه رهبری جهش کنید!

۵۲. تعبیر خواب اسب ‌کِش

مشاهده‌ی یک اسب‌کش در خواب یا مسافرت به همراه اسب‌ها با توانایی انسان در مواجهه با حقیقت در ارتباط است. اتاق اسب‌کش به تنهایی یک فضای بسته است که نشان می‌دهد هماهنگی با جهان باید در وجودتان باشد، ولی به فضایی نیاز دارید تا بخش‌هایی از زندگی را که باید بر آن‌ها تمرکز داشته باشید، به خوبی درک کنید. اگر اسب در خواب‌تان حاضر نشود وارد اسب‌کش شود، به این معنی است که شما زندگی را بسیار آسان می‌گیرید.

۵۳. تعبیر خواب افسار زدن بر اسب

افسار زدن بر اسب در عالم خواب یا بودن در اتاق مخصوص لوازم اسب سواری نشان‌دهنده‌ی کنترل نفس است. شاید شما بیش از اندازه غذا می‌خورید یا در مصرف الکل یا چیزهایی نظیر آن زیاده‌روی می‌کنید.

۵۴. تعبیر خواب فضای مخصوص تربیت اسب

مشاهده‌ی فضای دیوارکشی‌شده و مخصوص تربیت اسب در عالم خواب به این معنی است که در زندگی‌تان به آزادی خواهید رسید و می‌توانید آزادانه حرکت کنید.

۵۵. تعبیر خواب میدان تمرین اسب‌ دوانی

مشاهده‌ی میدان تمرین اسب‌دوانی در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما می‌‌خواهید به طبیعت برگردید. سوارکاری در میدان تمرین اسب‌دوانی نشانه‌ی یک آغاز جدید است.

۵۶. تعبیر خواب حمله کردن اسب به شما

اگر در عالم خواب اسبی به شما حمله کند یا اسبی را ببینید که در حال تربیت شدن است، این خواب به این معنی است که شما صرفا با پنهان کردن حقیقت وضعیت‌تان را وخیم‌تر می‌کنید. اسب به خودی خود نماد موفقیت و کامیابی است. تنها راه غلبه بر این مشکل، این است که چشمان‌تان را به آن دسته از ویژگی‌های شخصیتی‌تان باز کنید که مانع از آشکار کردن حقیقت می‌شوند. یکی دیگر از تعابیر این خواب، به خصوص اگر اسب به سمت شما می‌دوید و می‌خواست به شما آسیب برساند، این است که اگر می‌خواهید در زندگی به موفقیت برسید، نباید در مورد توانایی‌های‌تان به خودتان دروغ بگویید.

۵۷. تعبیر خواب درساژ یا خرامیدن اسب

حضور در مسابقات درساژ یا اجرای درساژ و شرکت در چنین رقابتی در عالم خواب با تربیت نفس در ارتباط است – درساژ رشته‌ای در سوارکاری است که در آن به اجرای حرکات موزون و زیبا توسط اسب می‌پردازند. اگر در عالم خواب به انجام هرگونه فعالیت ورزشی مربوط به اسب بپردازید، نشانه‌ی این حقیقت است که شما باید بیش از پیش با دیگران رقابت کنید و خودتان را بروز دهید. هم‌چنین، این خواب به این معنی می‌تواند باشد که شما چیزی را در زندگی‌تان گم کرده‌اید؛ باید بیرون بروید و آن را کشف کنید. مشاهده‌ی اسب و اسب‌ سوار در حال انجام درساژ در عالم خواب به این معنی است که شما از نظم و اصول لازم برای پیشرفت در زندگی برخوردار هستید.

حضور، تماشا، یا برگزاری یک رقابت درساژ در عالم خواب به این معنی است که شما فرد قابل اعتمادی هستید. شما فرد خونگرمی هستید که دیگران از بودن در کنارتان دلگرم می‌شوند. برنده شدن در یک رقابت مربوط به اسب نشانه‌ای از یک ثروت بزرگ است. آسیب دیدن اسب یا سوارکار طی یک مسابقه‌ی درساژ به این معنی است که شما احساس می‌کنید باید از احساسات منفی‌تان در زندگی نجات پیدا کنید.

۵۸. تعبیر خواب دویدن تعداد زیادی اسب به سمت شما

دویدن تعداد زیادی اسب به سمت شما در عالم خواب به این معنی است که اتفاقات مثبتی برای‌تان رخ خواهد داد. اگر بیش از یک اسب در عالم خواب به سمت شما بدوند، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که سایر آدم‌ها می‌خواهند به شما پاداش بدهند. اگر در خواب‌تان تعداد زیادی اسب در مسابقه‌ی اسب‌سواری در حال دویدن باشند، این خواب به معنی نیاز شما به تلاش برای حفظ ثروت مادی‌تان است؛ ممکن است از راه درست منحرف شده باشید. مشاهده‌ی دویدن اسب‌ها در دوردست در خواب به این معنی است که شما در آینده به صداقت بیش‌تری نیاز دارید.

۵۹. تعبیر خواب تبدیل شدن به اسب

اسب‌ها روح دارند؛ درست مثل انسان‌ها؛ آن‌ها موجوداتی اهورایی هستند، ولی در کالبد یک حیوان، نقشی منحصر به فرد در زندگی دارند. ما نیز به عنوان یک انسان دارای نقش منحصر به فردی هستیم. ما اساسا موجوداتی مشابه هستند، ولی با پوسته‌ی بیرونی متفاوت. اگر در خواب ببینید یک اسب هستید، به این معنی است که باید درباره‌ی غرایز درونی‌تان بیش‌تر فکر کنید. اسب‌ها به عنوان حیوانات شکاری شناخته می‌شوند؛ آن‌ها قدرت فوق‌العاده‌ای برای دویدن دارند؛ آن‌ها وقتی از چیزی می‌ترسند، نمی‌ایستند و مبارزه نمی‌کنند، بلکه فرار می‌کنند. این مسئله در تعبیر این خواب بسیار اهمیت دارد، و به این معنی است که شما از چیزی در زندگی‌تان رو بر می‌گردانید.

۶۰. تعبیر خواب اسب قرمز

مشاهده‌ی اسب قرمز در عالم خواب به این معنی است که شما احساس خشم می‌کنید؛ هم‌چنین، این خواب نشان می‌دهد شما بسیار پر حرارت هستید و تمایل زیادی به توجه جنسی دیگران دارید. به گفته‌ی فروید، اسب قرمز نماد اتصال جنسی یا غلبه‌ی عاشقانه در رابطه با فرد دیگر است. هم‌چنین، این خواب به شما هشدار می‌دهد نباید بیش از اندازه نسبت به دیگران تکانشی یا بی‌احساس باشید.

۶۱. تعبیر خواب اسب داخل خانه

وجود یک اسب در خانه در عالم خواب غالبا صحنه‌ی ترکیبی بسیار عجیبی ایجاد می‌کند. برای تعبیر این خواب، رنگ خاص اسب مورد نظر را باید مد نظر قرار دهید. خانه با هر آن‌چه در زندگی‌مان آشکار می‌کنیم، در ارتباط است. خانه یعنی نه تنها رسیدن به اهداف، بلکه اجازه دادن به دیگران برای آرام کردن‌مان. اسب نیز نماد قدرت، عدالت، و بالاتر از همه، صداقت است. بنابراین، دیدن اسب در خانه در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی نیاز شما به افزایش اعتماد به نفس در توانایی‌های‌تان در زندگی است.

۶۲. تعبیر خواب مبارزه‌ی اسب‌ها

این خواب با دانش و قدرت درونی‌تان در ارتباط است. شما باید راه پیشرفت در زندگی را درک کنید. در تعبیر خواب مبارزه‌ی اسب‌ها، عمل مبارزه با ماجراهای بزرگ زندگی در ارتباط است. اگر در عالم خواب ببینید تعداد زیادی اسب در حال مبارزه با یکدیگر هستند، این خواب به این معنی است که بزرگ‌ترین موهبت زندگی‌تان داشتن یک چشم‌انداز است؛ شاید در حال تصمیم‌گیری برای تغییر شغل هستید یا بر شروع تازه‌ای در زندگی‌تان تمرکز کرده‌اید.

۶۳. تعبیر خواب کفش پوشیدن اسب

کفش پوشاندن به یک اسب در عالم خواب به این معنی است که موفقیت‌تان تضمین شده است. این خواب برای زنان به معنی پیدا کردن یک همسر خوب و وفادار است. هم‌چنین، پوشاندن کفش به پای اسب در خواب نشان می‌دهد شما تلاش می‌کنید و احتمالا موفق می‌شوید اموال مشکوکی را برای خود تصاحب کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی