نتایج چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی اعلام شد


نتایج چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعلام نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خبر داد.

علی پرهیزکار، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان شمالی، گفت: این مسابقات در شهریورماه سال جاری در بخش خواهران و برادران برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۱۴۴ نفر به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند، افزود: مسابقاتِ بخش برادران در امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و خواهران در دانشکده علوم قرآنی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار شد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه داوری رشته دعاخوانی نیز در تهران و به صورت سراسری انجام می‌شود، افزود: شرکت کنندگانی که نمره قبولی را کسب کنند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
پرهیزکار با بیان اینکه مرحله استانی رشته تفسیر عمومی در ۱۱ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: ۲۳ نفر از آقایان و خانم‌ها به مرحله استانی در این رشته راه پیدا کردند.
وی در خصوص اسامی برگزیدگان مرحله استانی بخش خواهران، بیان کرد: در رشته حفظ کل سیده زهرا نجم‌الدین حسینی از فاروج، زینب رضایی از شیروان، فاطمه اسدی از بجنورد در رشته حفظ ۲۰ جزء حمیده خوش‌سیرت از فاروج، فهیمه حداد مقدم از گرمه و جاجرم، زهرا بهادری از بجنورد در رشته حفظ ۱۰ جزء رقیه قوش قلعه از بجنورد، رضوان بیگم موسوی از شیروان، فاطمه رهنما از شیروان در رشته حفظ ۵ جزء فاطمه رمضان زاده از شیروان در رشته قرائت تحقیق زهرا میرابی از گرمه و جاجرم، الهام علیزاده از شیروان، سمیه کوهستانی از بجنورد و در رشته قرائت ترتیل زهره یزدانی از شیروان، فائزه تاجری از گرمه و جاجرم، مهلا رجبی از بجنورد برگزیده شدند.
پرهیزکار ادامه داد: در بخش برادران در رشته حفظ کل حمید رحمتی از شیروان، حسین خسروی از بجنورد، مهدی دُرّی از بجنورد در رشته حفظ ۲۰ جزء امین امینی فرد از اسفراین سجاد فیاض از شیروان در رشته حفظ ۱۰ جزء امین الهی از اسفراین
در رشته قرائت تحقیق علی شکفته از اسفراین، محمدرضا محمدی از بجنورد، مصطفی امانی از اسفراین در رشته قرائت ترتیل علی کوثری پور از اسفراین، سجاد عبدالهی از اسفراین، ابوالقاسم رحیمی از بجنورد و در رشته اذان سید مهدی شمس‌الدینی از اسفراین، حمید ساعدی از بجنورد، مرتضی صدقی از شیروان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!