رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان


رفع تصرف 14 هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف حدود 14 هکتار از  اراضی دولتی این استان به ارزش افزون بر 454 میلیارد و 197 میلیون تومان در6 ماه سال جاری توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایسنا عطاء اله اکبری یکم مهرماه افزود: این اراضی در قالب ۲۵ پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با حمایت دستگاه های امنیتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام شهرستان های تحت پوشش هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی را با قاطعیت جلوگیری می نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام دهند و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی از حمایت های قاطعانه دستگاه های قضایی و نظارتی و نهادهای امنیتی در خصوص مبارزه با زمین خواری و سوء استفاده از بیت المال قدردانی و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و دستگاه های مذکور، این اداره کل به طور جدی تر به برخورد با متصرفان اراضی ملی بپردازد.

اکبری افزود: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش در سراسر شهرستانهای تابعه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج