فرماندلر مهران: عودت 1041 زائر از مرز به مبدا / مردم مراجعه نکنند


فرماندلر مهران: عودت 1041 زائر از مرز به مبدا /  مردم مراجعه نکنند

فرماندار مهران گفت: تاکنون یک هزار و 41 نفراز زائرانی که قصد عزیمت به کشور عراق از طریق مرز مهران را داشتند در نقطه صفر مرزی به سمت مبدا عودت داده شده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرماندلر مهران: عودت 1041 زائر از مرز به مبدا /  مردم مراجعه نکنند

فارس: مجید کاکی گفت: از مجموع زائرانی که تاکنون قصد عزیمت به کشور عراق را از طریق مرز مهران را داشتند یک هزار و 65 نفر در مبادی ورودی شهرستان اقناع شده و تصمیم به بازگشت به سمت شهرهای محل سکونت خود گرفتند و یک هزار و 41 نفر نیز در نقطه صفر مرزی عودت داده شده‌اند.

وی افزود: مرز مهران طبق تصمیم ستاد مرکزی اربعین همچنان بسته و از تمامی زائرانی که به صورت زمینی قصد خروج از مرز مهران و عزیمت به کشور عراق را دارند ممانعت خواهد شد.

فرماندار مهران یادآورشد: 344 خودرو زائران تاکنون در مبادی ورودی و داخل شهر مهران و سایر گذرگاه‌های استان عودت داده شدند و همچنان با تمامی وسایل نقلیه که زائران را به مرز مهران می‌برند، برخورد می‌شود.

وی در خصوص ایجاد موکب در شهرستان مهران نیز ادامه داد: ‌چهار استان معین با رعایت ضوابط و قوانین اعلامی در مرز مهران موکب زده و اکنون کامیون‌ها در جهت حمل این موکب‌ها به مرز هستند.

فرماندار مهران با ذکر این مطلب که تمامی تمهیدات برای بازگشت زائران از مرز مهران اتخاذ شده است، افزود: هیچ مشکلی در شهر مهران وجود ندارد و تمامی امکانات در جهت رفاه زائران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تنها کسانی که دعوت نامه از عراق داشته باشند می‌توانند از مرز عبور کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها