نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در دماوند آغاز بکار کرد


نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در دماوند آغاز بکار کرد

تهران _ ایرنا _ همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستان در دماوند آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دماوند روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند این ایام با توجه به محدودیت های کرونایی که امکان اعزام کاروان های راهیان نور وجود ندارد، برپایی چنین نمایشگاه هایی است.

سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا نجفی ادامه داد: در این نمایشگاه که به همت پایگاه های بسیج شهرستان برپا شده، ادوات و تجهیزات نظامی سبک، نیمه سنگین و سنگین به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۰ نوع سلاح جنگی برای معرفی عموم در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، افزود: نمایش خودروی امنیتی طوفان که مورد استفاده نیروهای زمینی قرار می گیرد از دستاوردهای ارزشمند کشور و چندین پهپاد ساخت ایران، نشانه رشد و پیشرفت کشور در بخش امنیتی و دفاعی است.

سرهنگ پاسدار نجفی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان دماوند با غرفه‌های فرهنگی، آشنایی عموم با حضور موثر بانوان در دفاع مقدس و نقش کودکان و دانش آموزان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، در محل پارک خانواده فرهنگیان دماوند برپا شده است و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ تا پایان هفته دفاع مقدس فعالیت دارد.

وی گفت: همچنین روایتگری عصر شعر، یادواره شهدای اصناف، بزرگداشت سرباز، خطبه‌ خوانی حضرت زینب(س) از جمله برنامه‌های این نمایشگاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس است.

لازم به ذکر است، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان شهرستان دماوند با حضور در گلزار شهدا و غبار روبی و عطرافشانی مزار آنان، با آرمان های انقلاب، دوران هشت سال جنگ تحمیلی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)