پوستر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد


پوستر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد

اصفهان - ایرنا - پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روز پنجشنبه ششبا حضور شهردار اصفهان و دبیر جشنواره رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، پوستر این دوره از جشنواره روز پنجشنبه با حضور علی قاسم زاده شهردار اصفهان، علیرضا تابش دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در عمارت عالی قاپوی اصفهان رونمایی شد.

این پوستر توسط احسان برآبادی بر اساس شعار جشنواره با عنوان «سینما، سرزمین خیال» طراحی شده است.

همچنین در این مراسم پوستر پنجمین المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

شهردار اصفهان در این مراسم گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان سرمایه فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان است که باید تقویت شود.

علی قاسم زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم در نخستین روزهای کاری اش اظهار داشت: همان روزهای اول به دبیر جشنواره اعلام کردم که نگرانی درباره برگزاری جشنواره نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در این مدت گزارشی از روند کار جشنواره دریافت کردم، گفت: همه توان خود را به کار می گیرم تا جشنواره کودک را پربارتر از گذشته تحویل مسئولان آینده دهیم.

علیرضا تابش، دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در این آیین اظهار داشت: در کنار این پوستر، از پوستر پنجمین المپیاد فیلمسازی کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

وی افزود: جشنواره فیلم کودک از سرمایه‌های فرهنگی اصفهان و پیوند با این شهر جدایی ناپذیر است.

وی گفت: در دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی موزه اسناد جشنواره را در دستور کار داشتیم که مرحله نخست در "روز سینما" افتتاح شد و امیدواریم با همکاری شهرداری اصفهان بتوانیم این پروژه را در شأن جشنواره بهره برداری کنیم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان ایران سال سخت و توام با چالشی را سپری کرده‌اند، تصریح کرد: در این ایام ۵۱ هزار کودک در کرونا یتیم شدند و وظیفه همه فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است که کاری شایسته برای این کودکان تولید کنند.

وی از همه تولید کنندگان آثار سینمایی، تهیه‌کنندگان و شهرداری اصفهان به عنوان سرمایه‌گذار این جشنواره تشکر کرد و گفت: امیدوارم امسال شاهد جشنواره ای پربار و پر امید باشیم.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد