اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است


اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی را برای کشورمان در پی داشت اما به گفته امام راحل، در زمان جنگ، انقلاب را به دنیا صادر و پایه‌های انقلاب را مستحکم کردیم.

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای تامین و جمعی از روسای ادارات و نیروهای مسلح مراغه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر جنگ تحمیلی نبود شاهد اقتدار و اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح و مردم کشورمان نبودیم و ر سایه همین اتحاد و همدلی حتی یک وجه از خاک کشورمان به دست بیگانگان نیافتاد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس معجزه‌ای الهی و از برکت‌های اخلاص امام راحل و شهدا بود، بیان کرد: امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی از سال ۴۲ و قبل از آن هم با رشادت و نثار جان و مال خود در جهت آگاه کردن مردم از ستم و ظلم به پا خاستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران تجاوز رژیم بعث عراقی نیز روشنگری آنان همچنان ادامه یافت.

وی به افکار عده معدودی از کاربران فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از جوانان امروز در فضای مجازی مطالبی را درج می‌کنند که نشان دهنده وضعیت مطلوب دوران ستم شاهی و پیش از انقلاب است که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات در بیشتر حوزه‌ها و آزادی بیان و افکار هستیم که این موضوع را هیچ وقت در زمان رژیم شاهنشاهی شاهد نبودیم و کسی حق اظهار نظر و مخالفت علیه شاه را نداشت.

وی تاکید کرد: امروز به برکت رهبری خلف و صالح حضرت امام خمینی(ره)، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است و باید قدردان این عزت و امنیت باشیم؛ امنیتی که در نتیجه از خودگذشتگی‌های شهدا کسب شده است.
اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است
دفاع مقدس عزت و احترام جهانی به ما عطا کرد

فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: با دستان خالی طی دوران دفاع مقدس در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کردیم و این دفاع به همین علت، مقدس و موجب کسب عزت و احترام برای کشورمان شده است.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی اظهار داشت: ما انقلابمان را در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم و امروز از هر زاویه‌ای نگاه کنیم ما پیروز دوران دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» است که در این راستا ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف در راستای گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس در حال برگزاری است.

اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به برکت دفاع مقدس حاصل شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا