نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهاباد گشایش یافت


نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مهاباد گشایش یافت

مهاباد- ایرنا- همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان مهاباد، نمایشگاه عکس رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد مهاباد روز پنج‌شنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۰ اثر از رشادت و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری و در قالب عکس به نمایش گذاشته شده است.

سیامند جوانبخت هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی بیشتر نسل جوان با زندگی رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین در این نمایشگاه خاطرات فداکاری‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ از بدرقه‌ها، اعزام، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در کنار دیگر تصاویر آنها در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است، اظهار داشت: هرگز نباید فراموش کنیم که امنیت و سربلندی امروزمان را مدیون کسانی هستیم که از جان و مال خویش گذشتند تا آینده‌ای روشن را برای این مرز و بوم خلق کنند.

جوانبخت گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین در کناز عکس های دوران دفاع مقدس کتاب های مربوط به جنگ تحمیلی نیز برای بازدید شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است؛ هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا