نسل جوان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را الگو خود قرار دهند


نسل جوان رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را الگو خود قرار دهند

مهاباد- ایرنا- فرماندار سردشت گفت: مردم و مسوولان باید تلاش کنند تا ارزش‌های معنوی و فرهنگی و اهمیت ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان جامعه بخوبی بازگو و تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، اقصی نخشی پور روز پنجشنبه در دیدار با خانواده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا اسوه واقعی صبر و بصیرت هستند و اجر معنوی بسیار بالایی در نزد خداوند متعال دارند.

وی اضافه کرد: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند زیرا با رزق حلال و تربیت‌های بسیار موثری که داشتند توانستند فرزندان گرانقدری را به جامعه اسلامی تحویل دهند.

نخشی‌پور دیدار با خانواده های معظم شهدا را یک وظیفه مهم برای مسوولان عنوان کرد و افزود: همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و رشادت های آنان به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند تاکید کرد: بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت این خانواده ها و دعای خیر این عزیزان در طول این سال‌ها است.

در پایان این دیدار از خانواده شهید والامقام "خلیل شاعری" با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول