دوران دفاع مقدس موجب ارتقای توان نظامی و دفاعی کشور شد


دوران دفاع مقدس موجب ارتقای توان نظامی و دفاعی کشور شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی بود که به برکت خون شهدا موجب ارتقای قدرت نظامی و دفاعی کشور شد.

امیر سرتیپ علی حاجیلو روز پنجشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حرکت ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد نیز یک اقتدار بین المللی برای کشور اسلامی بود که مایه مباهات نظام و انقلاب است.

وی افزود: دفاع مقدس، سرفصل تابناک و همیشه درخشان تاریخ مقاومت ملت مومن ایران اسلامی است که همواره به عنوان عالی ترین الگوی شجاعت، از جان گذشتگی و پایمردی در راه دین، وطن و آرمان های والای الهی و انقلابی مانا و جاودان خواهد بود.

سرتیپ حاجیلو اضافه کرد: دفاع مقتدرانه رزمندگان اسلام از کیان اسلامی از جمله افتخارات بزرگ و نظام اسلامی ایران است که هرگز نباید از اذهان مردم فراموش شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز با بیان اینکه دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است بیان کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شیر زنان و شیر مردان ولایت مدار ایران اسلامی است.

ناصر عتباتی افزود: ارتش غیرتمند و دلاور کشور ما ارتش مکتبی و انقلابی بوده و هست که در صحنه دفاع از این مرز و بوم با پشتیبانی از ولایت فقیه جانانه در برابر تعرض دشمنان ایستاد.

وی تاکید کرد: اوج این ایستادگی و جانفشانی در دوران دفاع مقدس بود که با تقدیم شهیدان و جانبازان بسیاری درخت انقلاب را آبیاری نموده است.

وی افزود: تقدیر از یادگاران دفاع مقدس حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم تا بگوییم نه ما و نه مردم، شجاعت ها و دلیری های شما دلیر مردان را فراموش نخواهد کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: ما نیز در دستگاه قضایی و در سنگر عدالت تلاش می‌کنیم با احقاق حق برای رضایتمندی خداوند و مردم، پاسدار خوبی برای خون شهیدان و ایثارگران باشیم.
به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در پایان این دیدار لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید به پاس بزرگداشت هفته دفاع مقدس به سرتیپ حاجیلو که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است اهدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا