شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند


شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند

استاندار فارس تاکید کرد: شهردارانی که برای مدیریت شهری توسط شوراها در استان معرفی می‌شوند، باید دارای شرایط لازم و ویژگی قانونی برابر آیین نامه مصوب، باشند.

عنایت‌الله رحیمی پنج‌شنبه یکم مهرماه در شورای اداری فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست فضا سازی‌ها در این هفته به گونه‌ای باشد که حال و هوای دفاع مقدس در شیراز و سایر شهرستان‌ها را تداعی کند و با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی، فضا سازی شهری نیز باید به این سمت پیش برود.

او عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه مهر، دستگاه‌های خدمت‌رسان نسبت به شناسایی دانش اموزان نیازمند اقدام کرده و با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تهیه بسته‌های آموزشی اقدام کنند.

استاندار فارس یادآور شد: براساس پیشنهادی که استان فارس به مدیران کلان کشور ارائه کرده، اختیار بازگشایی مدارس در اختیار شورای مدرسه قرار گرفته تا مشکلی برای دانش آموزان وجود نداشته باشد.

رحیمی در خصوص عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز عنوان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کل کشور و فارس مناسب نیست و باید افزایش یاید تا میزان مراجعات به مراکز خدمات درمانی و همچنین میزان مرگ و میرها کاهش یابد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه رئیس جمهور است موضوع مسکن ملی است، از این رو باید شرایط برای جذب سرمایه گذار و تدوین برنامه عملی نیز اقدام کرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید شهرداران را به گونه‌ای معرفی کنند که مشکلی برای تایید این افراد وجود نداشته باشد تا این افراد بتوانند یکی از ١١۴ شهرداری باشند که در استان در حال فعالیت هستند.

شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند

شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم