آغاز سال تحصیلی 90 هزار کلاس اولی در فارس


آغاز سال تحصیلی 90 هزار کلاس اولی در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با پوشش تحصیلی خوبی که در استان انجام شده، 90 هزار کلاس اولی امسال سال تحصیلی خود را در فارس آغاز خواهند کرد.

فرهاد اسماعیلی پنج‌شنبه یکم مهرماه در آیین روز شکوفه‌ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان غنچه‌های ولایت ناحیه ۳ شیراز برگزار شد، گفت: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش را غیر حضوری آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس‌ها میتواند به صورت حضوری هم برگزار شود.

او افزود: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی‌ها از چند روز پیش اغاز شده و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد.

اسماعیلی گفت: بیش از ۹۵ درصد از معلمان فارس در ۲ دوز واکسینه شده‌اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه‌های آینده هستیم.

او افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، هدفمند و نظارت‌های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده‌ایم و تمام مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال ۷۲ هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد، گفت: نزدیک به ۷ هزار کلاس اولی در ناحیه ۳ شیراز از امروز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

محمد کماندار گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شرایط خوبی برای دانش آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده‌ها می‌دهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس