امام جمعه خلخال‌: دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای اقتدار نظام اسلامی است


امام جمعه خلخال‌: دفاع مقدس آئینه تمام‌نمای اقتدار نظام اسلامی است

اردبیل- ایرنا- امام جمعه خلخال گفت:هشت سال دفاع مقدس آئینه تمام نمای عزت،اقتدار و شوکت نظام اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی روز پنج‌شنبه بیان کرد: دفاع مقتدرانه رزمندگان اسلام از کیان اسلامی از جمله افتخارات بزرگ و نظام اسلامی ایران است که هرگز نباید از اذهان مردم فراموش شود.

وی اضافه کرد: عزت، اقتدار، عظمت و شوکت امروزی کشور حاصل تلاش، مجاهدت‌ها ، جانفشانی‌ها و ازخود گذشتگی شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است.

او تقدیم ۵۰۰ شهید، بیش از ۳۰۰ جانباز و ۷۲ آزاده سرافراز این شهرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌ای از ولایتمداری و تلاش مردم این منطقه در حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد .

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در جامعه همواره سفارش دین به مسئولان و مردم بوده ، نعمت خدمت به مردم را سعادت و عنایتی بزرگ از سوی خداوند به بندگان خود دانست

او همچنین با اشاره به ظرفیت و قابلیتهای مختلف موجود برای توسعه خلخال اظهار داشت: با پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ‌ای که آفت بزرگ همه جوامع است، باید برای آبادانی منطقه تلاش کنید.

به گزارش ایرنا ، در این مراسم که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد، شرکت کنندگان با نثار گل بر گلزار شهدای این منطقه و همچنین شهدای گمنام یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم وشهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان