جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس


جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس

میرر گزارش داد باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان آینده ماتیاس دی لیخت را از یوونتوس به خدمت بگیرد. نوشته جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس

چلسی برای خرید ماتیاس دی لیخت خودش را آماده می شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴
جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس

میرر گزارش داد باشگاه چلسی قصد دارد در تابستان آینده ماتیاس دی لیخت را از یوونتوس به خدمت بگیرد.

جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش بود که مدیر برنامه جنجالی و پر سر و صدای ماتیاس دی لیخت یعنی مینو رایولا صحبت‌های ابهام برانگیزی را در رابطه با آینده این ستاره هلندی باشگاه یوونتوس مطرح کرد؛ جایی که رایولا اعلام کرد آینده ماتیاس دی‌لیخت مشخص نیست و باید دید که طی ماه‌های آینده چه اتفاقی در مورد این بازیکن رخ خواهد داد.

بعد از این اظهار، نظر فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی صحبت های مدیر برنامه دی لیخت را رمزگشایی کرد. رومانو مدعی شد که این اظهار نظر مینو رایولا به این دلیل بوده که در قرارداد مدافع هلندی با یوونتوس بند آزادسازی ۱۵۰ میلیون یورویی وجود دارد که در تابستان ۲۰۲۲ فعال می‌شود و باشگاه‌های خواهان این بازیکن می‌توانند با پرداخت این مبلغ این ستاره جوان را به خدمت بگیرند.

اما حالا شایعه جدیدی در رابطه با مدافع هلندی باشگاه یوونتوس مطرح شده است. بر اساس گزارشی که میرر منتشر کرده باشگاه چلسی به شدت شرایط جذب ماتیاس دی لیخت از یوونتوس را بررسی می کند و قصد دارد در تابستان آینده برای جذب این بازیکن پیشنهاد ۱۰۳ میلیون پوندی ارائه دهد. آنتونیو رودیگر آخرین فصل حضور خود در چلسی را تجربه می‌کند و آبی ها قصد دارند در صورت جدایی این مدافع آلمانی، دی لیخت را جایگزین کنند.

از طرف دیگر برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که خود ماتیاس دی لیخت نیز نسبت به جدایی از یوونتوس بی میل نیست و از تجربه یک چالش جدید استقبال می کند. با این وجود به نظر می‌رسد که بیانکونری به این راحتی‌ها اجازه جدایی مدافع هلندی و آینده‌دار خود را صادر کند.

جدیدترین خرید آبی پوشان در راه + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر