هشدار جدی به کیلیان امباپه


هشدار جدی به کیلیان امباپه

فردریک آنتونتی، سرمربی متز، از رفتار کیلیان امباپه بعد از گل دوم پاری‌سن ژرمن انتقاد کرد. نوشته هشدار جدی به کیلیان امباپه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار جدی به کیلیان امباپه

سرمربی متز: عاشق امباپه هستم ولی او باید رفتار بهتری داشته باشد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۸
هشدار جدی به کیلیان امباپه

فردریک آنتونتی، سرمربی متز، از رفتار کیلیان امباپه بعد از گل دوم پاری‌سن ژرمن انتقاد کرد.

هشدار جدی به کیلیان امباپه

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه که در جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد همچنان به پیشرفت و عملکرد فوق العاده خود در فوتبال ادامه می‌دهد. ستاره فرانسوی که آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و گفته می شود که تمایلی برای تمدید قرارداد با این تیم ندارد، در ۱۳۶ بازی برای PSG آمار فوق‌العاده ۱۷۸ گل زده را به ثبت رسانده است.

اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روز گذشته از سری مسابقات هفته هفتم لیگ یک فرانسه مقابل متز قرار گرفت و موفق شد با دو گلی که اشرف حکیمی به ثمر رساند حریف خود را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. گل پیروزی بخش پاری سن ژرمن در لحظات پایانی بازی به ثمر رسید. اما در این بین خوشحالی کیلیان امباپه جنجال‌آفرین شد چراکه او با حرکات خود دست به تمسخر دروازه بان حریف زد.

این رفتار ستاره فرانسوی با واکنش سرمربی متز نیز روبرو شد و پس از بازی نسبت به کیلیان امباپه انتقاد کرد. فردریک آنتونتی گفت:

” اگر کیلیان امباپه می‌خواهد او را بیشتر دوست داشته باشند باید رفتار بهتری از خود نشان دهد. من عاشق این بازیکن هستم چراکه او بسیار قوی است اما در صورتی که تواضع بیشتری از خود نشان بدهد برایش بهتر خواهد بود.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر