میهمانی لاله ها در گلزار شهدای البرز برگزار شد


میهمانی لاله ها در گلزار شهدای البرز برگزار شد

کرج - ایرنا - همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس،‌آیین میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور در 158 گلزار شهید و 40 گلزار شهدای گمنام استان البرز برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عصر پنچشنبه در آیین میهمانی لاله ها که در آستان مقدس امامزاده محمد (ع)‌کرج برگزار شد، افزود: استان البرز مفتخر به وجود پنج هزار و ۲۵۰ شهید، نزدیک به ۱۲ هزار جانباز ،۹۵۲ آزاده سرافراز و ۱۳۲ شهید مدافع حرم و ۱۱ شهید مدافع سلامت و میزبانی ۱۷ هزار پفر از ایثارگران سراسر کشور می باشد.

سلیمان رستمیان افزود: با انتصاب رییس جدید سازمان بنیاد شهید یک جهت گیری هوشمندانه در مطالبه خواسته های خانواده های ایثارگران ایجاد شده است هر چند بنیاد در سنوات گذشته هر آنچه در قوانین بوده انجام داده ولی امروز در گام دوم انقلاب اسلامی و در حوزه ایثار و شهادت با ظرفیتی که در اختیار دارید از شورای ترویج تا شورای عالی استان ها و ستادهای دانشگاه و آموزش و پرورش در بیانیه گام دوم این تصمیم هوشمندانه ست.

وی با بیان اینکه دررسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران کوتاهی نشده، اظهار داشت: سال گذشته هفت میلیارد هزینه ساماندهی این گلزار شهدا شد و تلاش شد طبق دستورات رهبر معظم انقلاب این ساماندهی انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهدا را مظهر اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: امت شهیدپرور با حضور خود در گلزارهای شهدا ضمن تکریم مقام شهدا، مزار شهدا را عطرافشانی و گل‌باران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
رستمیان خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است، باید تلاش کنیم تا یاد شهدا در جامعه زنده بماند و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی پایدار و زنده بماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید