تمام ارکان کشور از صنعتگران در جنگ نابرابر اقتصادی حمایت کنند


تمام ارکان کشور از صنعتگران در جنگ نابرابر اقتصادی حمایت کنند

کرج – ایرنا – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تمام ارکان نظام همچون مسوولان، وزارتخانه ها و نهادها بایستی از صنعتگران در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمن به راه انداخته، حمایت کنند.

سردار علیرضا حیدرنیا روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی استان البرز در کارخانه زرماکارون افزود: چندسالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را با موضوع اقتصادی نامگذاری می کنند که باید بدانیم زمانیکه رهبر کشورمان موضع گیری و راهبردشان در موضوع اقتصاد است به طور حتم مشکلی در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایشان شعار سال ۱۴۰۰ را هم با عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» نامگذاری کردند، اظهار داشت: امسال هم با توجه به شعار سال، همه مسوولان باید نسبت به گره‌گشایی از صنعتگران و افرادی که در این شرایط دشوار اقتصادی، با وجود تحریم‌ها، در خط مقدم مقابله با جبهه استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار هستند، اقدام کنند.

وی گفت: جنگی که آمریکای خبیث علیه ایران آغاز کرده جنگی هوشمند، ترکیبی و با محوریت اقتصاد است که اتاق جنگش را در وزارت خزانه داری خودش مستقر کرده است و زمانیکه او اقتصاد ما را هدف قرار داده ما نیز باید تمام قد از صنعتگران و تولید کنندگان خود حمایت کنیم،‌مشکلاتشان را احصاء کنیم و رفع موانع تولید کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: شرایط کشور ما عادی نیست و بسیار از این دستورالعمل ها بخشنامه ها و ابلاغیه ها مربوط به زمان عادی است و وقتی در بحران هستیم بسیاری از ابلاغیه ها باید تغییر یابد که بعضی از مسوولان دولتی این کار را نکردند.

وی با اشاره به بازدید امروزش از چند مجموعه تولیدی که یکی از آنها مجموعه زر مستقر در البرز می باشد، تصریح کرد: این مجموعه بزرگ اشتغالزایی خوبی در کشور ایجاد کرده و در حوزه صادرات نیز بخوبی درخشیده که منجر به ارز آوری برای کشور شده است.

راه اندازی کارخانه شیرینی و شکلات سازی زر

حیدرنیا برنامه آینده مجموعه زر را در فازهای توسعه ای دانست و گفت: تا دو ماه آینده کارخانه شیرینی و شکلات سازی در این مجموعه راه اندازی می شود که جزو محصولاتی است که برای کشور ارزآور است.

وی افزود: متاسفانه اقتصاد کشور ما به صورت بی رویه و بیمارگونه علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری به نفت وابسته است بطوریکه مقام معظم رهبری تذکراتی به دولتمردان داده اند که وابستگی به حوزه نفت را کمتر کنند که فرمایشات ایشان را عملی نکرده اند ولی این شرکت بسیار خوب عمل کرده و زر با چشم انداز آینده ای که برای خود ترسیم کرده به طور قطع جای توسعه زیادی دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز با بیان اینکه سپاه وبسیج برای تسهیل در امور و رفع موانع تولید تمام تلاش خود را می کند، اظهار داشت: سپاه استان در مقوله های مختلف وارد عرصه شده ضمن اینکه حوزه فعالیت بسیج بسیار گسترده است به طوریکه در موضوعات کشاورزی، صنعت، عمران، کارگری، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب و موضوعات دیگر وارد عرصه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بسیج سازندگی نسبت به راه اندازی اشتغال های کوچک و خرد اقدامات زیادی داشته ایم، یادآور شد که در صنایع بزرگ نیز حمایت های خود را در سیستم های دولتی از این واحدهای تولیدی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد