نشست انتخاب شهردار اراک در روزهای آتی با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود


نشست انتخاب شهردار اراک در روزهای آتی با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: انتخاب شهردار اراک در روزهای آتی با حضور تمام اعضا برگزار و با انتخاب مدیریت شهری، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم آغاز می‌شود.

« عباس خسروانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای پارلمان شهری به دنبال انتخاب شهرداری با رای اکثریت قاطع و حمایت کامل شورای اسلامی هستند تا شاهد یک ثبات مدیریت در شهرداری اراک بوده و نتیجه آن می‌تواند آبادانی و رفع مشکلات شهر باشد.

وی تاکید کرد: اختلاف سلیقه در یک شورای اسلامی ۱۱ نفره با وجود چهره‌هایی که در حوزه‌های فعالیت خود صاحب تجربه و دانش تخصصی هستند، امری طبیعی است او مهم نتیجه‌گیری و جمع‌بندی مباحث است که برای بهبود شرایط شهر مثمرثمر خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: اختلاف سلیقه، تضارب آرا و افکار در شورای ششم عنصری ارزشمند است که موجب اتخاذ تصمیم‌های سازنده می‌شود.

خسروانی بیان کرد: بیانیه رئیس محترم شورای اسلامی شهر اراک مورد تایید همه اعضای شورای شهر است و در راستای دفاع از حریم و حرمت شورا صادر شده است و امیدمی‌رود که دیگر شاهد چنین مسئله‌ای در شهر اراک رخ ندهد و همه نهادها به یکدیگر احترام گذاشته و در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند.

گفتنی است در روزهای اخیر نشست شورای اسلامی کلانشهر اراک با دستور کار انتخاب سکاندار مدیریت شهری در چند نوبت متوالی بدون نتیجه ماند.

کلانشهر اراک بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی