دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب باید تقویت شود


دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب باید تقویت  شود

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی باید تقویت شده و در همه بخش‌ها نهادینه شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز پنجشنبه در جمع مدیران و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اراک، افزود: دفاع مقدس ملت ایران قاعده‌ها و راهبردهای دشمنان را شکست داد و شکوه امپراطوری های غرب و شرق را خرد کرد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در نابرابرترین جنگ تحمیلی و حماسه های بزرگی خلق کردند.

وی، دفاع مقدس را الگوی ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: این الگو توانسته دشمنان را به عجز و ناتوانایی برساند و دشمن اکنون در برابر ملت قهرمان ایران با شکست استراتژی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران با فرهنگ «ما می‌توانیم» از فراز مشکلات و نقشه‌های دشمنان با موفقیت عبور کردند و تاریخ به ما درس می‌دهد راهکار رفع مشکلات بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

سردار کریمی بیان کرد:در بسیاری از عرصه‌ها با به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس و با تکیه بر روحیه جهادی، تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: بهترین تکریم از دفاع مقدس به‌کارگیری این تجربه موفق و ارزشمند در همه بخش‌های کشور است و در راستای تحقق این مهم نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سالیان گذشته به وضوح نشان داده که علیرغم همه مشکلات هیچ مانعی نمی‌تواند همت و حرکت شتابنده مردان سازندگی و جهادی که عزم و اراده آنها برای قوی شدن ایران اسلامی در میدان است ، برای آبادانی و پیشرفت کشور را بگیرد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه روزی نیمه اول امسال در اجرای پروژه‌های کلان و مهم شهر اراک علاوه بر اینکه نقش مهمی در حرکت جهشی شهر اراک به سمت پیشرفت داشته توانسته با پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد بومی دستاوردهای بزرگی به ماندگار بگذارد که قابل تقدیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل