دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب باید تقویت شود


دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب باید تقویت  شود

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی باید تقویت شده و در همه بخش‌ها نهادینه شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز پنجشنبه در جمع مدیران و کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اراک، افزود: دفاع مقدس ملت ایران قاعده‌ها و راهبردهای دشمنان را شکست داد و شکوه امپراطوری های غرب و شرق را خرد کرد و ملت ایران با روحیه عاشورایی در نابرابرترین جنگ تحمیلی و حماسه های بزرگی خلق کردند.

وی، دفاع مقدس را الگوی ملت ایران برای مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: این الگو توانسته دشمنان را به عجز و ناتوانایی برساند و دشمن اکنون در برابر ملت قهرمان ایران با شکست استراتژی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران با فرهنگ «ما می‌توانیم» از فراز مشکلات و نقشه‌های دشمنان با موفقیت عبور کردند و تاریخ به ما درس می‌دهد راهکار رفع مشکلات بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

سردار کریمی بیان کرد:در بسیاری از عرصه‌ها با به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس و با تکیه بر روحیه جهادی، تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: بهترین تکریم از دفاع مقدس به‌کارگیری این تجربه موفق و ارزشمند در همه بخش‌های کشور است و در راستای تحقق این مهم نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سالیان گذشته به وضوح نشان داده که علیرغم همه مشکلات هیچ مانعی نمی‌تواند همت و حرکت شتابنده مردان سازندگی و جهادی که عزم و اراده آنها برای قوی شدن ایران اسلامی در میدان است ، برای آبادانی و پیشرفت کشور را بگیرد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه روزی نیمه اول امسال در اجرای پروژه‌های کلان و مهم شهر اراک علاوه بر اینکه نقش مهمی در حرکت جهشی شهر اراک به سمت پیشرفت داشته توانسته با پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد بومی دستاوردهای بزرگی به ماندگار بگذارد که قابل تقدیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس