مدیران در ارتباط مستقیم با مردم ناملایمات را به دل نگیرند


مدیران در ارتباط مستقیم با مردم ناملایمات را به دل نگیرند

زنجان-ایرنا- استاندار زنجان گفت: مدیران نباید از ناملایمات در برخوردهای مردم ناراحت شوند و هر آنچه در ارتباط مستقیم با مردم، مطرح می‌شود را به دل بگیرند.

به گزارش ایرنا فتح‌الله حقیقی روز پنجشنبه در ادامه نشست‌های طرح سامد، (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) بیش از سه ساعت بطور مستقیم و با حضور معاونین و نیز مدیران استانی، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی دهها تماس‌گیرنده را شخصا شنید و بررسی کرد.

مشکلات معیشتی، مشکلات مربوط به برخی از تعاونی‌های مسکن، درخواست تسهیلات برای اجاره‌بها، وضعیت آسفالت معابر ، بلاتکلیفی برخی از زمین‌ها، کمبود آب شرب برخی روستاها، کمبود نیروی انسانی در فرمانداری سلطانیه، مشکلات انشعاب فاضلاب، و اشتغال جوانان و مشکلات سند زمین در برخی نقاط ،از جمله مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با استاندار زنجان در سامانه سامد امروز بود.

وی در این ارتباط بی واسطه، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و معاونین مربوطه را ملزم به پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطرح شده کرد.

تلاش می‌شود مشکل فیش‌های زمین‌های گاوازنگ در رویکرد جدید حل شود

مشکل فیش‌های زمین‌های گاوازنگ (همیاری استانداری زنجان) که بیش از ۲۰۰ مورد است و از سال ۸۱ واریز شده و همچنان بلاتکلیف است، از جمله مواردی بود که تعداد بیشتری از تماسهای امروز را به خود اختصاص داد.

استاندار زنجان با تاکید بر لزوم پیگیری آن، در این خصوص گفت: در رویکرد جدید، تلاش بر این است که مشکلات مربوط به این فیش ها حل و فصل حل شود.

حقیقی به تماس گیرندگان از حسن ابدال در خصوص مشکل سند زمینشان، که البته تعدادشان هم کم نبود، از آنها خواست آن را به صورت مکتوب به معاون عمرانی استانداری تحویل دهند تا مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی با تاکید بر رفع مشکل آب شرب روستای اژدهاتو که طی تماس با سامد مطرح شد اطمینان داد که آن را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

هدایت آب به باغ و باغچه روستاییان را با مشکل آب شرب مواجه کرده است

استاندار زنجان گفت: مشکل آب این روستا و بسیاری از روستاهای دیگر، ناشی از کاهش ۵۰ درصدی بارندگی در یکی دوسال اخیر و نیز آبیاری باغ و باغچه توسط دارندگان ویلا است که بخشی از سهم آب شرب روستاییان را مصرف می کنند.

تماس‌های مشکل انشعاب فاضلاب در کوی نارون هم بخش دیگری از مشکلات مطرح شده در تماس با خط ۱۱۱ امروز بود که دستور پیگیری سریع آن توسط استاندار به مدیر عامل آبفای استان صادر شد.

آسفالت فاز ۲ شهرک الهیه از دیگر مواردی بود که مدیر ارشد استان، بلافاصله طی تماس با سرپرست شهرداری زنجان، خواستار رسیدگی سریع و گزارش نتیجه آن شد.

پیگیری مشکل چشمه روستای وننق توسط فرماندار و بخشدار دستور دیگر امروز جلسه سامد بود که استاندار زنجان در پی تماس یکی از سالمندان این روستا بر آن تاکید کرد و گفت نتیجه این مشکل را شخصاً پیگیری می کنم.

مشکل آب شرب روستای گاوازنگ هم توسط یکی از اهالی در طرح سامد به طور مستقیم با استاندارد مطرح شد و به گفته او ، نبود آب در شرایط سخت کرونایی، از دغدغه‌های اصلی اهالی روستا است که استاندار زنجان خواهان رفع مشکل به صورت موقت تا زمان رفع آن در درازمدت شد

درخواست دریافت گوشی هوشمند از طرف یک مادر برای فرزند دانش آموزش خود، نمونه دیگری از تماس ها بود که حقیقی قول مساعد برای تهیه گوشی را داد.

معرفی تعدادی از تماس گیرنده جویای کار به واحدهای تولیدی هم، پاسخ استاندار زنجان به این دسته از افراد در ارتباط مردمی سامد بود.

به گزارش ایرنا، استاندار زنجان هر ۲ هفته یکبار در روزهای پنجشنبه، در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ حضور پیدا می کند و مسائل و مشکلات آنها را همزمان و در حضور خودشان با مدیران و معاونان مربوطه بررسی وراهکار لازم را ارائه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج