قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان، نیروهای مسلح و فرهنگ شهادت است


قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان، نیروهای مسلح و فرهنگ شهادت است

استاندار خراسان شمالی گفت: قدرت دیپلماسی ایران ناشی از قدرت میدان است که در آن شهادت ها، جانبازی ها، نیروهای مسلح، سپاه قدس و موشک‌های دور برد ما نقش دارد.

محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل گلزار شهدای مرکز استان که در تاریخ یکم مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: هر آنچه نظام اسلامی به آن می بالد از جانفشانی ها و دلاوری های شهدا و جانبازان است.

وی تاکید کرد: شهدا و رزمندگان ما در کلاس درس عاشورا و کربلا آموزش می دیدند و آن چنان رشد یافتند که واقعه عاشورا را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس، عزتمندی ایران را به دنبال دارد، افزود: با حضور این دلاورمردان، رهبر عزیز و مردم گرانقدر ایران؛ کشور ما در جهان به گونه‌ای گام بر می دارد که بر قدرت آن حساب می کند.

صندلی مذاکره متعلق به کشور قدرتمند است

شجاعی با اشاره به موضوع قدرت دیپلماسی و میدان تاکید کرد: صندلی مذاکره را به کشوری می دهند که قدرت داشته باشد چراکه مذاکره و صندلی آن، متعلق به کشورهای دارای قدرت است.

وی تصریح کرد: نباید ادعا کنیم که قدرت ما ناشی از موضوعات اقتصادی است، بلکه قدرت ما ناشی از شهادت ها، جانبازی ها، نیروهای مسلح، سپاه قدس، جانفشانی ها در سایر کشورها و موشک های دارای بُرد چند هزار کیلومتر است.

شجاعی خاطرنشان کرد: صندلی پر قدرت ایران را مقام معظم رهبری، شهدا، جانبازان، ایثارگران، مردم دیگران ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به این که، هرچه داریم از دلاوری های این افراد است، افزود: تک تک ما محتاج به شهدا و خانواده آنها هستیم و باید قدردان همه آن ها باشیم.

وی گفت: از تمامی مدیران اجرایی خواسته‌ام تا قدردان خانواده های این عزیزان باشد و این قدردانی نیز مختص هفته دفاع مقدس نباشد.

شجاعی افزود: ما نیز تلاش خود را کرده ایم تا این موضوع را محقق کرده و توجه به آنان را در عمل نشان دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در