خانواده‌ها با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند


خانواده‌ها با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی دوری دانش آموزان از محیط‌های آموزشی، از خانواده‌ها خواست با همکاری مدرسه بستر آموزش حضوری دانش آموزان را فراهم کنند.

رشید قربانی صبح امروز در مراسم نمادین جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها که دبستان روستای نوره از توابع ناحیه دو سنندج برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت را به دانش آموزان، اولیا و معلمان تبریک گفت.

قربانی با بیان اینکه با ورود ویروس کرونا متاسفانه حضور دانش آموزان در مدارس کم رنگ شد؛ ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم امسال شاهد حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی اول مهرماه را بهار تعلیم و تربیت دانست و گفت: امروز تجارب بین المللی بیانگر این است که عدم حضور دانش آموز در مدرسه می‌تواند هم از لحاظ علمی و تربیتی آسیب‌های اجتماعی زیادی برای دانش آموزان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه رویکرد کلان دولت و وزارت آموزش و پرورش و مسئولین بر این است که امسال مدارس به صورت حضوری برگزار شود؛ خاطرنشان کرد: مدارس روستایی کم جمعیت از روز شنبه اول مهر ماه به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که از اواخر مهر ماه مدارس به صورت نیمه حضوری و ترکیبی تشکیل شود؛ گفت: اصل بر حضوری بودن کلاس‌ها است، چرا که فضای مجازی و کم تحرکی آسیب‌های زیادی به دنبال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش بر بستر سازی خانواده‌ها برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس تاکید کرد و گفت: با حضوری شدن مدارس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است.

قربانی از فراهم شدن بستر واکسیناسیون برای دانش آموزان خبر داد و گفت: خوشبختانه براساس آماری دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیماری کرونا زیاد دانش آموزان را تهدید نکرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس