ناگفته های سرمربی تیم فوتبال خاتون بم از محرومیت های نابحق بازیکنان تیم تا علت واگذاری تیم


ناگفته های سرمربی تیم فوتبال خاتون بم از محرومیت های نابحق بازیکنان تیم تا علت واگذاری تیم

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم با اشاره به نامساعد بودن شرایط مالی شهرداری بم در سال قبل، گفت: با توجه به شرایط مالی شهرداری بم، البته شهرداری برای تیم کم کاری نکرد و همواره حمایت های لازم را انجام می داد، تیم در آستانه نابودی بود.

"مرضیه جعفری" امروز یکم مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان این موضوع گفت: با پیگیری‌های فرماندار و تعدادی از اعضای شورا در دور پنجم و باتوجه به تعصبی که مردم به تیم فوتبال بانوان دارند، باعث شد که تیم به مجتمع مس خانه خاتون واگذار شود.

وی ضمن تشکر از مردم فوتبال دوست شهرستان بم، عنوان کرد: در سال قبل ۸۰ درصد هزینه های تیم را مجتمع خاتون متقبل شد، در حالی که این هزینه انجام شده برای این مجمتع از نظر اقتصادی منفعتی نداشت و فقط چون حفظ این تیم جنبه حیثیتی برای مردم بم داشت، این مهم انجام گرفت.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم افزود: برای شهرداری بم هزینه تیمداری در دو حوزه مردان و زنان بسیار سخت شده بود و عملا دیگر از نظر مالی توان پرداخت هزینه های هر دو تیم شرایط را سخت می کرد و ممکن بود تیم بانوان از شهر بم خارج شود.

وی یاد آور شد: پیشنهادات متعددی از خارج بم مانند تهران یا کرمان برای انتقال تیم بود مثلا مس کرمان ولی باید اسم تیم تغییر پیدا می کرد و این امر برای مردم بم و خود بنده بسیار ناراحت کننده بود چون ما هرچه داشتیم و داریم به عشق نام بزرگ بم هست هرچند که مجتمع خان خاتون قصد تیمداری نداشت حاضر شد بدون اینکه اسم تیم تغییر کند، مقداری از هزینه های تیم را پرداخت کند.

تیم فوتبال بم برند است

جعفری گفت: تیمداری در حوزه فوتبال برای مجتمع خاتون از نظر افتصادی وتجاری منفعتی ندارد چون این شرکت برندی شناخته شده در حوزه کاری خود هست و ورود این مجمتع به این حوزه صرفا به دلیل علاقه مردم بم به این تیم و رفع نگرانی آنها از دغدغه و مشکلات مالی این تیم بود تا بتواند همچنان با موفقیتهایش دل مردم را شاد کند و نام بم هم در کشور به عنوان قطب فوتبال بانوان همچنان شناخته شده باقی بماند.

وی افزود: مجمتع خاتون همه شرایط شهرداری را پذیرفت از جمله اینکه این تیم به هیچ وجه اجازه خروج از بم را نداشته باشد و نام بم همچنان ماندگار باشد.

جعفری بیان کرد: هفت سال قهرمان کشور بودیم و در این هفت سال با مشکلات متعدد مالی روبرو بودیم که تاکنون بنده صحبتی در این مورد نکرده بودم و اگر دعای خیر و حمایت و عشق مردم به این تیم‌ نبود این قهرمانی ها با وجود مشکلات غیرممکن بود.

وی حمایت مالی مسئولین بم را مهم دانست و در ادامه با اشاره به حمایت نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی برای رفع محرومیت ناحق بازیکن برتر تیم، اظهار کرد: اولین بار در یکی از مهمترین بازی ها با ملوان بر سر قهرمانی بازی داشتیم شب بازی، بهترین بازیکن ما را به دلایلی غیر منطقی محروم کردند که نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس به این موضوع ورود کرد و با رایزنی ها با مسئولین ارشد فدراسیون فوتبال این محرومیت را لغوکرد.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم ادامه داد: حمایت و پیگیری کم نظیر فرماندار در سال گذشته جهت رفع مشکلات تیم و همچنین حضور رئیس شورای شهر بم، فرماندار، رئیس اداره ورزش وجوانان، شهردار و تعدادی دیگر از مسئولین همین هفته گذشته در اردوی تیم در کرمان که باعث دلگرمی و انگیزه دو چندان ما شد.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم گفت: درحال حاضر مجوز برگزاری مسابقات لیگ آقایان و بانوان در زمین استادیوم فجر نداده اند و رایزنی مجتمع خان خاتون و سایر مسئولین در این زمینه درحال انجام است و امیدوارم مجبور نشویم بازی های خود را خارج از بم بخاطر نبود زمین استاندار برگزار کنیم.

۹۰در صد بازیکنان تیم ملی فوتبال بومی هستند

وی افزود: ۹۰ درصد بازیکنان کنونی تیم ملی، فوتبال خود را از بم شروع کردند و همین الان هم مثلا کاپیتان تیم سیرجان بمی است که با حمایت مجتمع خاتون آکادمی بسیار حرفه ای همراه با تمامی امکانات از جمله خوابگاه برای پرورش استعدادهای فوتبال شرق استان راه اندازی شده که در کشور بی نظیر است و ثمره این آکادمی را در چند سال آینده خواهیم دید.

جعفری گفت: امسال با توجه به هزینه ای که تیم های صنعتی کردند برای رقابت با این تیم ها بودجه و هزینه های تیم افزایش قابل توجهی داشته است و مجمتع خاتون هم تاکنون هر درخواستی که بنده برای جذب بازیکنان و امکانات داشتم تمام و کمال پاسخ مثبت داده است و با تیم مدیریتی فوق العاده حرفه ای مجتمع خان خاتون، برای اولین بار بنده به عنوان سرمربی تمام تمرکزم فقط مسائل فنی است.

سر مربی خان خاتون بم بیان کرد: امسال سه بازیکن خود را به علت مصدومیت از دست دادیم که در فوتبال امری طبیعی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا