تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد از سد ایفاسرام اردکان گذشت


تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد از سد ایفاسرام اردکان گذشت

یزد- ایرنا- تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد پنجشنبه شب در چارچوب دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران فصل 1400، با نتیجه 6 بر 2 تیم از سد ایفاسرام اردکان گذشت.

به گزارش ایرنا، این مسابقه در زمین مجموعه سلمان محله محمودآباد یزد برگزار شد و گل‌های تیم مقاومت گلساپوش را رضا امیری‌زاده، علی میرشکاری، حمید بهزادپور، علی میرشکاری ، مهدی شیرمحمدی و حمیدرضا دهقانی به ثمر رساندند .

همچنین گل‌های تیم ایفاسرام اردکان را موحد محمدپور و مهدی مسیحایی وارد دروازه حریف کردند و نتیجه مسابقه به رغم تلاش تیم میهمان بدون تغییر به نفع میزبان تمام شد.

این مسابقه با حضور تیم‌های گلساپوش، ایفا سرام اردکان، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر به مدت سه روز به صورت دوره‌ای و مجتمع پیگیری می‌شود.

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان که به دریا دسترسی ندارد، آغاز شد .

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران