گلزار شهدای بهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد


گلزار شهدای بهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

یزد - ایرنا - همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس عصر پنجشنبه ، گلزار شهدای بهاباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرماندهان نظامی، انتظامی، بسیجیان ، خانواده های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم پس از زیارت عاشورا و قرائت فاتحه غبارروبی وعطرافشانی شد .

در این آیین معنوی حاضران بار دیگر با آرمان های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان ، اظهار کرد : شهدا با ایثار جان خود موجب عزت جمهوری اسلامی شدند.

حجت الاسلام هادی عامری بابیان این که دفاع مقدس مدرسه عشق و استادان آن شهدا و ایثارگران بودند، افزود : شهدا به ما درس وفاداری، شجاعت و مردانگی آموختند.

وی بیان کرد: ما باید قدر شجاعت و دلاوری های این جنگاوران به ظاهر کوچک اما بزرگ را بدانیم و از اخلاق و منش شهیدان درس خودباوری و عشق به ولایت را فرا بگیریم.

وی آسایش، امنیت، پیشرفت ها و توسعه همه جانبه کشور را مدیون خون شهیدان عنوان کرد و افزود: خانواده های شهدا مورد احترام تمامی مردم هستند و ما به عنوان متولیان امر باید رشادت ها و فداکاری های شهدا و خانواده های آنها را ارج نهیم.

این مسئول بااشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر شکوه، اقتدار، سربلندی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، افزود : دفاع مقدس سرمایه گرانقدری برای نسل های امروز و آینده است که باید از این گنجینه ارزشمند استفاده شود.

بهاباد در دفاع مقدس حدود ۱۴۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر