اجازه خدشه‌دار شدن امنیت و آسایش مردم را نمی‌دهیم‌


اجازه خدشه‌دار شدن امنیت و آسایش مردم را نمی‌دهیم‌

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان ضمن ارج نهادن خون شهدا و تاکید بر تلاش برای ادامه راه آنان، گفت: اجازه نمی‌دهیم امنیت کنونی کشور و استان که حاصل ایثارگری‌ شهدا و رزمندگان است، خدشه‌دار شود.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی شامگاه پنجشنبه با حضور در صدا و سیمای مرکز کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی انتظامی سرباز رهبر و خدمتگزار مردم است و به عنوان بخشی از نیروهای مسلح، با هرگونه ناامنی مقابله می‌کنیم و خط قرمز ما امنیت و آرامش مردم است.

وی با بیان اینکه همواره در کنار مردم بوده و خواهیم بود، اضافه کرد: تمام تلاش پلیس این است که محیطی امن توام با آرامش را برای مردم استان فراهم کند تا شهروندان با خیالی آسوده به امور زندگی بپردازند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به شهید شدن بیش از ۱۳ هزار نیروی انتظامی در کشور اشاره کرد و افزود: اگر امنیت نباشد، پیشرفت، توسعه و رشد اقتصادی نیز اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین امنیت شالوده اصلی تمام فعالیتها است و نیروی انتظامی برای حفظ این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سردار آزادی به هفته دفاع مقدس و شهادت و ایثارگری‌های شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا افتخار کشور هستند و در واقع آنان به ما عزت دادند و اگر مجاهدت و ایثارگری‌های آنان و صبر و استقامت خانواده‌هایشان نبود، اکنون کشوری مقتدر نبودیم، پس عزت و استقلال کشور مدیون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان نیروی انتظامی، نمی‌گذاریم پرچم شهدا بر روی زمین بماند، ادامه داد: باید همواره ارزش‌های دفاع مقدس را ارج نهیم و فراموش نکنیم و پاسدار خون شهدا باشیم و خانواده‌های آنان را تکریم کنیم.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه دشمن بعثی قصد داشت در طول یک هفته انقلاب را ساقط کند، اضافه کرد: هدایت‌گری امام راحل، شکل‌گیری اتحاد و انسجام مردم و نیروهای مسلح، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و منجر به تحقق یافتن جمله "ما مقتدریم" شد.

سردار آزادی یکی از عوامل موفقیت در برابر دشمن بعثی و اتحاد نیروهای مسلح را عزل بنی‌صدر خائن عنوان کرد و اظهار داشت: تا سال ۱۳۶۳ توان موشکی نداشتیم اما پس از آن در راه ساخت موشک قدم گذاشتیم و امروز جزو ۱۰ قدرت اول جهان از لحاظ داشتن موشک‌های پسشرفته هستیم.

وی با اشاره به حمایت بیش از ۳۰ کشور از صدام در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: اتحاد مردم و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران باعث شد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد و امروز به واسطه همین اقتدار، هیچ کشوری جرات ندارد به ایران اسلامی چشم طمع داشته باشد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی