آزمایشگاه بتن شرکت سیمان کردستان به بهره برداری رسید 


آزمایشگاه بتن شرکت سیمان کردستان به بهره برداری رسید 

سنندج -ایرنا - مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر گفت: آزمایشگاه بتن شرکت سیمان کردستان که برای آن بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده بود، به بهره برداری رسید. 

محمد رضا سلیمیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمایش کیفیت بتن از سیمان تولیدی پیش از این در آزمایشگاه های خارج از مجموعه انجام می شد که با سرمایه گذاری درست، این آزمایشگاه بتن به بهره برادری رسید.

وی افزود: با مدیریت جهادی و اتکا به دانش داخلی، سیمان کردستان از زیان دهی خارج شده است و با خارج شدن از زیان دهی، سود مناسبی در آینده به سهام داران شرکت سیمان کردستان پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر با اشاره به نقش تحریم های ظالمانه در حق ملت و صنایع تولیدی گفت: خط ۲ آسیاب سیمان شرکت سیمان کردستان به علت نقص فنی از چرخه تولید کنار گذاشته شده بود.

سلیمیان تاکید کرد: نیروی های داخلی با اعتماد مدیران مجموعه موفق شدند آسیاب خط ۲ را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون دخالت کارشناسان خارجی راه اندازی و به چرخه تولید بازگرداندند که در نوع خود یک حرکت کم نظیر به شمار می رود.

او با اشاره به کیفیت کم نظیر محصولات سیمان و آهک مجموعه سیمان کردستان اظهارداشت: کارخانه آهک در مجموعه سیمان کردستان با ظرفیت یک سوم به بخش صادرات وارد می شود که یک نقطه مهم در این خصوص به شمار می رود و آینده اقتصادی این محصول مورد اطمینان است.

مدیر عامل هلدینگ سیمان غدیر افزود: مجموعه آهک با برنامه ریزی های هلدینگ و با استفاده از ظرفیت داخلی به زودی توسعه عمرانی و عملیاتی خواهد یافت و بخش مولتی چمبر با راندمان بهتری فعالیت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سیمان کردستان جز معدود شرکت های تولید کننده است که با ظرفیت ۹۰ درصدی در منطقه بیجار در حال فعالیت و تولید است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان