جاده های اسلام آباد غرب نیاز به بازنگری جدی دارد


جاده های اسلام آباد غرب نیاز به بازنگری جدی دارد

کرمانشاه - ایرنا - نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده های این شهرستان با توجه به حجم بالای ترددها و اینکه محل عبور زائران عتبات عالیات است نیاز به اصلاح و بازنگری جدی دارد.

به گزارش ایرنا مجتبی بخشی پور روز پنجشنبه و به دنبال وقوع یک حادثه رانندگی در محور اسلام‌آبادغرب_ حمیل_پلدختر که منجر به کشته شدن یک نفر و جراحت شدید یک نفر دیگر شد اظهار داشت: علت این اتفاق ناگوار به دلیل عدم مطالعه دقیق و بررسی‌های لازم پیش از اجرای طرح‌هاست.

وی بیان داشت: بارها به صورت کتبی و شفاهی و همچنین ملاقات‌ها و مذاکرات حضوری نسبت به خطرات و پیشامدهای احتمالی ناگوار این محور به وزیر راه، معاونین وزیر و مدیران استانی تذکرات لازم داده شده است.

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو، گفت: متأسفانه باوجود وعده‌های داده شده، برای تملک اراضی تقاطعات این محور هیچ چاره‌ای اندیشیده نشد.

وی افزود: کاری که در این محور صورت گرفته در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، چگونه می‌توان تا زمانی که اراضی موردنیاز یک پروژه تملک نشده، اجرای آن را ‌آغاز کرد؟

بخشی‌پور با بیان اینکه باید با اقدامات حساب شده جلوی وقوع چنین اتفاقات تلخ و مصیبت‌باری گرفته شود، تأکید کرد: وزارت راه باید در انجام پروژه‌های خود با رعایت تمام جوانب و الزامات، عمل کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، با بیان اینکه این اولین کشته این جاده نیست و آخرین آن هم نخواهد بود، تصریح کرد: دیگر به هیچ وجه اهمال کاری و کوتاهی‌های موجود را تحمل نمی‌کنیم و از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

وی بیان داشت: در صورت تکرار این اتفاقات، یقینا علت آن چیزی نیست جز بی‌کفایتی مسئولین و آنها باید پاسخگو باشند.

بخشی‌پور در پایان با اشاره به اهمیت این مسیر در بحث ترانزیت کالا و عبور زوار عتبات عالیات، گفت: منتظر اقدام فوری وزارت راه و مسئولین استانی در این زمینه برای تملک اراضی مورد نیاز و تکمیل هرچه سریعتر این محور هستیم.

اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان