شهرهای بشاگرد و کیش رتبه نخست ترزیق واکسن کرونا در هرمزگان دارند


شهرهای بشاگرد و کیش رتبه نخست ترزیق واکسن کرونا در هرمزگان دارند

بندرعباس- ایرنا- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان‌های بشاگرد و کیش با واکسیناسیون 85 درصدی افراد واجد شرایط در رتبه نخست تزریق دز اول واکسن کرونا در استان را دارند.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: شهرستان‌های میناب و جاسک نیر به ترتیب با پوشش ۵۳ و ۵۸ درصدی واکسیناسیون افراد واجد شرایط کمترین درصد واکسیناسیون دز اول را داشته اند.
وی بیان داشت: شهرستان حاجی آباد نیز با اجرای هر ۲ دز واکسیناسیون برای ۳۶ درصد افراد واجد شرایط در رتبه اول و شهرستان جاسک در رتبه آخر قرار دارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسیناسیون کرونا اجباری نیست، گفت: در آینده افرادی که واکسن نزده باشند برای حضور در بعضی اماکن و استفاده از برخی خدمات با مشکل مواجه می‌شوند که بهتر است همه افراد واکسن دریافت کنند.
نوروزیان همچنین به آمار کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و یادآورشد: در این مدت با جان‌باختن هفت نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل فوتی‌های این استان به ۲ هزار و ۳۵۷ نفر رسید.
وی ادامه داد: جان باختگان شامل چهار مرد و سه زن از شهرستان‌های بستک، قشم، رودان، بندرلنگه و بندرعباس بودند.
دکتر نوروزیان افزود: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۸۴ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان هرمزگان به ۳۵۶ نفر رسید.
وی گفت: اکنون ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی