استاندار: ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان معرفی و برندسازی شود


استاندار: ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان معرفی و برندسازی شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و محصولات غذایی و مشتقات لبنیات عشایر استان برای توسعه اقتصادی برنامه‌ریزی‌شده معرفی و برندسازی شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در استانداری افزود: ارائه خدمات به‌روز و همراه با نوآوری، فرهنگ‌سازی در زمینه جذب گردشگر در اقشار مختلف جامعه، مذاکره با تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بزرگ و مطرح و بازاریابی دیجیتالی از جمله مؤلفه‌های مهم و زمینه‌ساز رشد گردشگری در استان است.

وی با تاکید بر اینکه تبدیل استان سمنان به مقصد گردشگری نیاز به معرفی گسترده توانمندی‌ها دارد، ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و معرفی جاذبه‌های گردشگری به‌ویژه کویر استان سمنان بیشتر مورد نظر باشد.

استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی بی‌نظیر استان در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی گفت: غارهای نمکی و کویر نقاط مختلف استان از جمله طرود و حاج علیقلی، از ظرفیت‌های خوب گردشگری هستند و باید بر روی این جاذبه‌ها سرمایه‌گذاری شود.

آشناگر ، حضور استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی دبی را در معرفی ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری استان مؤثر دانست و افزود: محصولات غذایی و لبنی استان به‌ویژه تولیدات عشایر ایل سنگسر چنانچه با بسته‌بندی مناسب در این نمایشگاه عرضه شود، می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران خارجی را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه فراهم کند.

استاندار سمنان بر برگزاری دوره‌های آموزشی توسط بخش خصوصی برای کارمندان و هنرمندان صنایع‌دستی در زمینه بازاریابی نوین نیز تأکید کرد.

استان سمنان دارای بیش از یک هزار و ۸۳۳ اثر تاریخی، فرهنگی، طبیعی و معنوی شناسایی شده که ۸۳۷ اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی ثبت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی