در آمریکا موتورسیکلت جدید روسی اورال را تحسین کردند + ویدئو


در آمریکا موتورسیکلت جدید روسی  اورال  را تحسین کردند + ویدئو

جاستین دیوز، روزنامه نگار پورتال آمریکایی Cycle World، جدیدترین موتورسیکلت ساخت روسیه اورال را تحسین کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی در مقاله خود خاطرنشان می کند در طراحی موتورسیکلت Ural Gear Up Geo ،ساخت سال 2021 ویژگی های موتورسیکلت کلاسیک روسی با تریلر جانبی در مقایسه با سایر مدل های کارخانه "ایربیت" کمتر مورد تاکید قرار گرفته است. در عوض ، اورال جدید از سیستم تعلیق نیترون بازطراحی شده، قفسه های سقف اضافی، محافظ های میل لنگ موتور، سیستم اگزوز اختصاصی برای سفر در جاده های صعب العبور، لاستیک های اسپرت Heidenau K 37 و یک باک بنزین اضافی برخوردار است. علاوه بر این دیوز به رنگ استتار نارنجی دست ساز موتورسیکلت روسی اشاره می کند.

نویسنده بر قابلیت اطمینان موتور 41 اسب بخاری 749 سی سی که همیشه به سرعت روشن می شود تأکید می کند که به گفته این روزنامه نگار آمریکایی ، Ural Gear Up GEO را از لحاظ ظاهری خوب به نظر می رساند. دیوز می نویسد ، سرعت راحت هنگام سفر با موتورسیکلت روسی 65 مایل در ساعت (حدود 105 کیلومتر در ساعت) است اگرچه او می افزاید که این موتور سیکلت می تواند تا 80 مایل در ساعت (حدود 130 کیلومتر در ساعت) نیز شتاب بگیرد هر چند با چنین سرعتی حرکت با آن به خاطر سه چرخه بودن این متور سیکلت دشوار خواهد شد و بنابراین نویسنده توصیه می کند "در خط آهسته" بمانید.

دیوز همچنین می افزاید که فیزیک این موتورسیکلت سه چرخه با موتور سیکلت های دوچرخه متفاوت است. با توجه به ویژگی های توزیع وزن بین سه لاستیک ، تریلر جانبی می تواند در پیچ های تند از سطح زمین بلند شود ، نویسنده هشدار داده و توصیه می کند هنگام رانندگی با اورال این ویژگی را فراموش نکنید. در همان زمانروزنامه نگارآمریکا تصریح می کند که حضور مسافر در ویلچر باعث تعادل موتورسیکلت می شود.

دیوز می گوید : "من فکر می کنم برف و باران برای این موتور سیکلت روسی مشکلی ایجاد نمی کرد اما تابستان خشک ما در کالیفرنیا چنین فرصتی را برای آزمایش آن در اختیار ما قرار نداد."

وی همچنین خاطرنشان کرد که حتی اگر اورال در خارج از جاده گیر کند ، به لطف دنده عقب خود می تواند از تله به راحتی فرار کند.

نویسنده همچنین به راحتی موتورسیکلت روسی در زندگی روزمره اشاره کرد. از جمله اورال می تواند بار زیادی را حمل کند. صندلی مسافر برای سفرهای کوتاه و کالسکه آن برای سفرهای طولانی راحت است. علاوه بر این ، روزنامه نگار به کارآیی ترمزهای دیسکی "برمبو" در این موتور سیکلت اشاره کرد.

"من چند هفته را با اورال گذراندم و متوجه شدم که هر دقیقه با آن مرا به شوق می آورد.. هر دوچرخه ای شما را شیفته خود نمی کند و فقط برخی در قلب شما نفوذ می کنند. وقتی صحبت از بازدهی خلص می شود، بهترین نیست ، اما اگر شما شما می خواهید اوقات خوشی داشته باشید ، در زندگی چیزهای کمی بهتر از موتور سیکلت روسی اورال وجود دارد. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس