قالیباف:لایحه رتبه بندی معلمان بزودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد


قالیباف:لایحه رتبه بندی معلمان بزودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد

رشت - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار چهره به چهره با معلمان گیلانی اعلام کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان شب گذشته(چهارشنبه شب) در سامانه بارگذاری شد و تا 10 روز آینده در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر قالیباف این مطلب را روز پنجشنبه در حاشیه مراسم زنگ اول مهر در رشت و در پاسخ به خواسته معلمان گیلانی عنوان کرد.

معلمان گیلانی در دیدار رو در رو با رییس مجلس، خواستار اجرای هرچه زودتر لایحه رتبه بندی معلمان شدند و آن را زمینه ساز انگیزه مضاعف برای فرهنگیان دانستند.

قالیباف همچنین در پاسخ به دغدغه یکی از بانوان معلم گیلانی گفت: مجلس نگاه ویژه ای به فرهنگیان و وضعیت آنان دارد و برای ارتقای رفاه آنان مصمم است.

قالیباف:لایحه رتبه بندی معلمان بزودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد

در این دیدار برخی معلمان گیلان با گلایه از وضعیت اقتصادی فرهنگیان اظهار داشتند: وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و لازم است مجلس شورای اسلامی به این مسئله رسیدگی کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به گیلان صبح امروز پنجشنبه بعد از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیاء دانش آموزان و معلمان بی واسطه دیدار و گفتگو کرد.

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس دریادواره سرداران ، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در شهرستان صومعه سرا شرکت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس