مسوولان هرمزگان به میهمانی لاله ها رفتند


مسوولان هرمزگان به میهمانی لاله ها رفتند

بندرعباس- ایرنا- همزمان با سراسر کشور آیین گلباران مزار مطهر شهدا با حضور مسوولان و خانواده های شهدا در گلزارهای شهر بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در دومین روز از هفته دفاع مقدس، آیین میهمانی لاله‌ها در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان پنجشنبه شب، با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برگزار شد.
عطا ناوکی در ادامه یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت: ایثارگران پرورش یافتگان مکتب امام راحل بودند، مکتبی که در آن درس فداکاری، اخلاص، پایداری، صبر و شجاعت تدریس می شد.
وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان و آزادگان با جهاد خالصانه خود به دوران دفاع، تقدس بخشیدند، افزود: اخلاص ایثارگران و قداستی که در تاریخ انقلاب به یادگار ماند، حقانیت مقاومت و مبارزه ما را نمایان کرد و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به بیگانگان ثابت کرد.
این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا و امام راحل همراه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی