بیش از 53 درصد جمعیت شهرستان روانسر نوبت اول واکسن را دریافت کردند


بیش از 53 درصد جمعیت شهرستان روانسر نوبت اول واکسن را دریافت کردند

کرمانشاه ـ ایرنا ـ سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: تاکنون 20 هزار دُز واکسن نوبت اول برای افراد بالای 18 سال این شهرستان تزریق شده که معادل 53 درصد جمعیت است.

دکتر محی الدین امینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز هر ۲ نوبت واکسن را تزریق نموده اند و در این راستا ۱۱ هزار دُز واکسن نوبت دوم تزریق شده است.

وی یادآور شد: مراقبین و مدافعین سلامت در شبکه بهداشت و درمان روانسر از ابتدای شروع فرایند واکسیناسیون تاکنون حدود ۳۱هزار دُز واکسن را تزریق نموده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر اضافه کرد: بیشترین تعداد واکسن تزریق شده در مرکز جامع سلامت روستایی حسن آباد در بخش مرکزی بوده است.

امینی اظهار داشت: مرکز حسن آباد خانه های بهداشت تپه کوئیک، حسن آباد، اسماعیل کل، قلعه ذکریا و کانی شریف را شامل می شود و بیش از ۷۰ درصد جمعیت تحت پوشش را واکسینه نموده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه با شتابی که در روند ورود واکسن ایجاد شده ،همگان نسبت به تزریق واکسن و کسب ایمنی جمعی اقدام کنند گفت: سلامت خود و دیگران را با پیمان جمعی و ایمن سازی با واکسیناسیون کلی تضمین کنیم .

وی افزود: شهرستان روانسر هم اکنون در وضعیت قرمز از نظر کرونا قرار دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان