خوش شانسی دوچرخه سوار پس از تصادف شدید


خوش شانسی دوچرخه سوار پس از تصادف شدید

یک دوچرخه سوار با وجود تصادف شدید با خودرو به شکلی معجزه آسا دچار جراحت شدید نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که از دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده لحظه تصادف وحشتناک دوچرخه سوار با خودروی عبوری را نشان می‌دهد. «جک اسچوفیلد» در حال دوچرخه سواری در لسترشر انگلیس بود که ناگهان یک خودروی تویوتا یاریس به وی برخورد کرد.

در این حادثه که روز پنجشنبه در نزدیکی مدرسه ابتدایی رخ داد آقای اسچوفیلد با خوش شانسی از آسیب به سرش گریخت. این عکاس ۲۷ ساله در این تصادف وحشتناک تنها دچار کبودی بدن و دچار شکستگی پنجه پا شد. در لحظه وقوع تصادف او کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه سواری بر سر داشت.

بیشتر بخوانید

خوش شانسی فروشنده حین وقوع تصادف شدید!

تصاویر به دست آمده توسط دوربین داش کم لحظه وقوع تصادف و وضعیت این دوچرخه سوار پس از وقوع آن را نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر در حالی که اسچوفیلد مانند ورزشکاران ژیمناستیک کار به شکلی وحشتناک به هوا پرتاب شده دیده می‌شود. در این تصویر در حالی که دوچرخه وی در ارتفاع بالاتری قرار گرفته او با وضعیتی نامناسب در حال فرود به زمین دیده می‌شود. تصویر دیگر در حالی که هنوز دوچرخه روی زمین فرود نیامده اسچوفیلد را روی کف خیابان نشان می‌دهد.

خوش شانسی دوچرخه سوار پس از تصادف شدید

تعدادی از تصاویر نیز آقای اسچوفیلد را روی تخت بیمارستان و در حال سپری کردن مراحل درمان نشان می‌دهد. جک در این باره گفت: «من واقعا خوش شانس هستم. این فوق العاده است که من بیشتر از این مجروح نشدم. در ۹۵ درصد موارد مشابه دوچرخه سوار قادر به راه رفتن نیست، اما من فقط انگشت پایم شکسته است.»

خوش شانسی دوچرخه سوار پس از تصادف شدید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان