فرماندار: واکسیناسیون کرونا در 135 نقطه میاندوآب‌ انجام می‌شود


فرماندار: واکسیناسیون کرونا در 135 نقطه میاندوآب‌ انجام می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب گفت: در راستای تامین سلامت و رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام علاوه بر مرکز سیار که در نقاط مختلف شهر ارائه خدمات می کند، در 135 نقطه از این شهرستان واکسیناسیون علیه کووید19 درحال انجام است.

حسام شیرازه محبت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین از امروز واکسیناسیون خودرویی نیز فعالیت خود را در میاندوآب آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در میاندوآب نسبت به سطح کشور آمار قابل قبولی دارد، افزود: علی رغم روند روبه رشد واکسیناسیون، همچنان برای قطع زنجیره انتقال نیازمند واکسیناسیون اصناف، کسبه و کارکنان اداره‌ها و اماکن پرتردد همچون شهرداری و بانک‌ها هستیم.

وی گفت: ناچار هستیم با تشدید نظارت بر روند رعایت پروتکل‌ها در اماکن عمومی و ترغیب مردم به استفاده از ماسک و زدن واکسن فشارهای روحی و روانی حاکم بر جامعه را کاهش دهیم.

فرماندار میاندوآب‌ بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم بدون توجه به اظهارنظرهای خلاف واقع افراد غیر متخصص برای قطع زنجیره انتقال بیماری با حضور در مراکز واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

شیرازه محبت با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد، گفت: طرح شهید سلیمانی بسیار با ارزش و تلاش سپاه پاسداران و کادر درمان در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، با وجود کاهش نسبی آمار ابتلا شهرستان میاندوآب همچنان در شرایط نامطلوب قرار دارد و به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان استقبال مردم از واکسیناسیون نیز پایین است.

میاندوآب از شهرهای پرجمعیت آذربایجان غربی بودهکه در جنوب استان واقع شده؛ تاکنون آماری از میزان واکسیناسیون در این شهرستان ارائه نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه