بستری 524 بیمار کرونایی در گیلان/ تداوم روند نزولی


بستری 524 بیمار کرونایی در گیلان/ تداوم روند نزولی

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، از بستری بودن 524 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان خبر داد و اضافه کرد: 98 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و 106 بیمار بدحال داریم.

فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت ۹۶ پایگاه واکسیناسیون ثابت و متغیر در سطح استان، اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون استان براساس میزان واکسنی که در اختیار قرار می گیرد، به صورت شناور کاهش یا افزایش می یابد.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای افزایش مراکز واکسیناسیون خبر داد و افزود: با توجه به اعلام گروه های سنی از سوی وزارت بهداشت، مراکز ثابت و متغیر به انجام واکسیناسیون مبادرت می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم جهت اطلاع روزانه از مراکز واکسیناسیون به سامانه «vac.gums.ac.ir» مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۱ تماس بگیرند.

مهرابیان، از بستری بودن ۵۲۴ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان خبر داد و اضافه کرد: ۹۸ بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و ۱۰۶ بیمار بدحال داریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۱۱۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: اگرچه با روند نزولی بیماری کرونا در استان مواجه هستیم، اما این وضعیت بسیار شکننده است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، دوباره به وضعیت قبلی باز می‌گردیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!