عملیات گازرسانی به روستایی در جهرم با 241 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد


عملیات گازرسانی به روستایی در جهرم با 241 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

شیراز-ایرنا- همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات اجرایی گازرسانی به روستای مانیان بخش مرکزی شهرستان جهرم با 241 میلیارد ریال اعتبار و20 کیلومتر لوله گذاری پلی اتیلن آغار شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس جمعه در حاشیه این آیین با بیان اینکه پیش‌بینی شده این طرح در مدت ۲۸۰ روز اجرا شود، افزود: با تکمیل و افتتاح این طرح ۷۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

غلامعباس حسینی اظهار کرد: هم اکنون، ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرهای جهرم ۱۰۰ درصد و در روستاهای این شهرستان ۷۵ درصد است.

به گفته حسینی، دسترسی روستاهای فارس به شبکه گاز از جمله رویکردهایی است که با هدف توسعه عدالت اجتماعی و خدمات در سال‌های اخیر دنبال شده و امسال نیز همچنان پرشتاب ادامه دارد.

روستای مانیان در دهستان جلگاه بخش مرکزی شهرستان جهرم و در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی جهرم واقع شده‌است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در این هفته به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان استانی سعی کردیم با سرکشی به پروژه‌های عمرانی با اولویت پروژه‌های روستایی و جاده‌های دسترسی از پیشرفت و مشکلات آن‌ها مطلع شویم.

محمدرضا رضایی کوچی افزود: از جمله بازدیدها انجام‌شده به بررسی ووضعیت اینترنت روستای چدرویه در بخش کردیان،حضور در بین ورزشکاران، پیگیری حل مشکلات خانه جوان جهرم، مکان یابی احداث شهرک صنعتی سیمکان، نوسازی و مقاوم‌سازی مدرسه و احداث زمین ورزشی روستای موردک اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین بررسی احداث جاده دسترسی، آب آشامیدنی و دریافت کانال‌های دیجیتال روستای گچ‌برو در بخش مرکزی، پیگیری آسفالت جاده ورودی به بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی، بررسی مشکلات سایت اسکان عشایر منطقه آب‌شیرین از دیگر موارد برای رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار بوده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی شهدای آبسرد۲، کلنگ‌زنی دو پروژه در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان خفر تصریح کرد: بازدید از میزان پیشرفت زمین چمن مصنوعی روستای هورموج در بخش کردیان، بازدید از دو واحد صنعتی دستمال کاغذی در جهرم، گلخانه گیاهان و درختان گرمسیری، بازدید از عملیات اجرایی احداث باند دوم مور قیر و کارزین به جهرم از دیگر بازدیدهای انجام‌شده در این هفته بوده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها