26 هزار لیتر فرآورده نفتی از یک قاچاقچی در دلیجان کشف شد


26 هزار لیتر فرآورده نفتی از یک قاچاقچی در دلیجان کشف شد

خمین - ایرنا - قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: 26 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از یک قاچاقچی در این شهرستان کشف و پرونده‌ای برای سیر مراحل قضایی و قانونی تشکیل شد.

سجاد سعیدی روز جمعه به ایرنا توضیح داد: یک تریلر تانکردار حاوی مواد نفتی طبق حواله خروج و بارنامه از اصفهان به مقصد بندرعباس برخلاف مسیر تعریف شده، در ایست و بازرسی شهرستان دلیجان متوقف شد.
وی افزود: پرونده حامل تحت عنوان حمل و نگهداری مواد نفتی برخلاف ضوابط و مقررات موضوع تبصره چهار ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شد.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان ادامه داد: با مشخص بودن مقدار ۲۶ هزار لیتر مواد نفتی از نوع نفت کوره، استعلام قانونی مربوطه از استان‌های تهران و اصفهان انجام شد.
سعیدی گفت: پس از احراز اتهام انتسابی با حکم تعزیرات حکومتی، مواد نفتی کشف شده در انبار نفت استان مرکزی به نفع دولت تخلیه و حامل مواد نفتی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.
وی تصریح کرد: دلیجان به‌ دلیل ماهیت جغرافیایی و اهمیت راه‌ها در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق جایگاه نخست استان مرکزی را دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا