تیم دوچرخه سواری کرمانشاه نایب قهرمان جوانان کشور شد


تیم دوچرخه سواری کرمانشاه نایب قهرمان جوانان کشور شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از نایب قهرمانی تیم نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه در مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

ایوب محمودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رکاب‌زنان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور توانستند با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز خوش درخشیده و بر سکوی دوم قرار قرار بگیرند.

وی افزود: تیم کرمانشاه در ماده اسپرینت تیمی موفق به کسب سه مدال طلا توسط علیرضا شیری، رامین اکبری و پارسا شفیقی شد، ضمن اینکه در ماده کایرین نیز یک مدال طلای دیگر توسط شیری به دست آمد.

محمودی تصریح کرد: رامین اکبری یکی از دوچرخه سواران تیم کرمانشاه توانست ۲ مدال نقره در ماده های ۲۰۰ متر سرعت و هزار متر و همچنین یک مدال برنز در ماده اومینیوم کسب کند.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه ادامه داد: علیرضا شیری، محمدپارسا شفیقی مجاز، محمد مهدی امیری، عرشیا بهرامی شاد و رامین اکبری دورچه سواران تیم نیروگاه زاگرس کوثر را تشکیل می دادند.

وی همچین از سیامک ادبی به عنوان سرمربی، افشین دزفولی زاده مربی و علی الهرمزی بعنوان سرپرست تیم یاد کرد.

محمودی خاطر نشان کرد: کرمانشاه با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز پس از خراسان رضوی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و کرمان نیز مقام سوم را بدست آورد.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در پایان با تقدیر از عملکرد دورچرخه سواران کرمانشاه گفت: آینده روشنی پیش روی این رشته ورزشی در استان وجود دارد و اگر حمایت های لازم صورت گیرد حرف های بیشتری برای گفتن در مسابقات آتی خواهیم داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی