آخرین مرحله اردوی تیم ملی تنیس در کیش آغاز شد


آخرین مرحله اردوی تیم ملی تنیس در کیش آغاز شد

کیش - ایرنا - آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تنیس با حضور هفت ملی پوش در زمین بازی هارد کورت مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آخرین اردوی آمادگی تنیسورهای تیم ملی جمهوری اسلامی در جزیره کیش به مدت سه هفته صبح ها و عصرها برای حضور در مسابقات دیویس کاپ که به میزبانی بحرین پیگیری خواهد شد.

اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس در این مرحله از اردو انوشا شاهقلی ، حسام یزدی، علی یزدانی ، سامیار الیاسی، سینا مقیمی ، مهرشاد قفقازی و امیر حسین بادی را برای تمرین دعوت کرده است.

تیم‌ ملی تنیس کشورمان از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان در بحرین به مصاف حریفان خود می رود و در این مسابقات سه تیم برتر به گروه ۳ آسیا واقیانوسیه صعود می کنند.

تیم ایران در گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه باکشورهای بحرین ، کامبوج ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، یمن و امارات هم گروه است .

زمین‌های تنیس در جزیره کیش با مساحت ۱۲ هزار متر مربع است که دارای هشت زمین خاکی و چهار زمین هارد کورت، ۲ زمین ویژه بانوان ، سرویس‌های بهداشتی ، رختکن ودفاتر اداری در مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی