سانحه رانندگی در محور مراغه-هشترود 3 کشته بر جای گذاشت


سانحه رانندگی در محور مراغه-هشترود 3 کشته بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی مراغه از برخورد سواری تندر با تریلر در محور مراغه-هشترود خبر داد و گفت: در این تصادف، راننده و دو نفر از سرنشینان خودروی تندر فوت شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محور " مراغه - هشترود " بلافاصله ماموران پاسگاه خداجو و پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که در برخورد بین یک دستگاه خودرو سواری تندر با یک دستگاه تریلر، راننده و دو نفر از سرنشینان خودرو گی سواری تندر به عللت شدت تصادف در دم فوت کردند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به این‌که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، نواقصات جاده‌ای ( اختلاف سطح ) و هم‌چنین بی مبالاتی از سوی راننده خودرو سواری تندر به علت تجاوز به چپ اعلام شده است، به رانندگان توصیه کرد تا از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی خودداری کنند و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق