پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک هرمزگان در دستور کار قرار گیرد


پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک هرمزگان در دستور کار قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شناسایی و پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک در هرمزگان در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

علی رئوفی صبح امروز (دوم مهرماه) در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عنوان کرد: شهدا با اهدا جان خود در راه دفاع از کشور، امنیت و آرامش پایدار را برای همه به ارمغان آوردند.

وی در همین خصوص افزود: شهدا، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با از خودگذشتگی و ایثار خود استقلال ایران اسلامی را بیمه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان در مسیر شکوفایی و توسعه قرار گرفته است و ضروری است موانع تسریع در رشد استان با آسیب شناسی به موقع مرتفع شود.

رئوفی با تاکید بر پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی متولی نسبت به شناسایی و پلاک گذاری تراکتورهای بدون پلاک در اسرع وقت اقدام کنند تا بهره برداران کشاورزی در فصل کشت و برداشت محصولات در زمینه تامین سوخت تراکتور ها با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر پایش جایگاه های عرضه سوخت، افزود: دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به پایش مستمر جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: اقدامات نیروی انتظامی و سایر دستگاه ذیربط در شناسایی باندهای اصلی قاچاق قابل تقدیر است و این اقدام نتایج ملموس تری در سطح جامعه در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر