شهادت در راه خدا قله رستگاری است


شهادت در راه خدا قله رستگاری است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهداندگفت: شهادت در راه خدا قله رستگاری و دارای جایگاه عظیمی است و شهدا با شهادت در راه خدا و دفاع از دین چراغ هدایت را روشن نگه داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه پنجشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از خانواده شهدای شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهارداشت: شهدا کار بزرگی را انجام دادند که باعث شد جایگاه ارزشمندی به دست آوردند.

وی افزود: خداوند متعال با لطف، احسان و رحمت خود هیچ کار خیری را بی پاسخ نمی‌گذارد بویژه در زمانی که افراد با اراده خود در مسیر خدا تلاش کنند که در چنین شرایطی سرشار از لطف خدا خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به آیه ۱۰ سوره مبارکه زمر به قرائت و ترجمه این آیه شریفه پرداخت و بیان کرد: کسانی که در راه خدا صبر کرده و سختی‌ها را تحمل می‌کنند خداوند متعال به آن‌ها اجری بی حساب عنایت می‌کند.

وی ادامه داد: طبق روایات خداوند متعال بیان کرده که از تعیین میزان پاداش برای بنده‌ای که در راه او صبوری کرده حیا می‌کند و بی حساب پاداش می‌دهد.

آیت الله محامی گفت: صبر دارای مراتب و درجات مختلفی بوده و کسانی که رنج جبهه و جراحت را به جان خریده‌اند دارای جایگاه ارزشمندی هستند و افرادی نیز جان و تمام هستی خود را در راه خدا تقدیم کرده‌اند که چنین چیزی دارای مراتب بسیار بالاتری است.

وی تصریح کرد: کار شهدا دارای مراتب ارزشمندی بوده و یکی از آن‌ها این است که راه دفاع و مقاومت همچنان پابرجا و پر رهرو بوده و شهدا نیز از اینکه راه‌شان همچنان ادامه دارد خوشحال و شاد هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: شهدا کار بزرگ خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند و حالا ادامه این راه بر عهده ما و فرزندان شهداست و باید این مسیر پر افتخار را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: از گذشته تاکنون دشمنان همواره در صدد آسیب رساندن به نظام و انقلاب بودند و عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در چنین شرایطی بزرگ‌ترین پیروزی و مجزه است.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار هر یک از خانواده معظم شهدا به سخنرانی و بیان خاطرات از شهید خود پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر